خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت دوازدهم سریال زخم کاری نیم بها

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۳۲۸

قسمت دهم و یازدهم سریال زخم کاری را می توان یک شروع هیجان انگیز دوباره برای سریال دانست.

سریال زخم کاری قسمت دوازدهم 12 با کیفیت عالی و نیم بها به صورت رایگان و قانونی از زردفیلم قابل دانلود است. دانلود سریال زخم کاری قسمت 12 دوازدهم با یک روز تاخیر و در روز شنبه ساعت 20 منتشر شد.

در ادامه با معرفی سریال های جدید نمایش خانگی + لینک دانلود آن همراه ما باشید.

سریال زخم کاری قسمت دوازدهم

سریال «زخم کاری» اولین ساخته ی سریالی محمد حسین مهدویان در شبکه ی نمایش خانگی است که مورد استقبال بسیاری از مخاطبین و منتقدین قرار گرفته است. این مجموعه اقتباسی از رمان «بیست زخم کاری» اثرمحمود حسینی زاد می باشد که آن نیز خود اقتباسی است از شاهکار شکسپیر یعنی مکبث. در قسمت های اخیر منتشر شده استقبال از این سریال به حداکثر رسیده و حالا دیگر گویی دوران اوج گرفتن های سمیرا و مالک رو به زوال است و سمیرا علی رغم انکارِ همراه با خشم، دچار ترس و اضطراب شده. صفتی که همیشه مالک را بخاطر داشتن آن سرزنش کرده. او از ترسیدن متنفر است. و انکارش به آن جهت است که نمی خواهد از خودش نیز متنفر شود.

قسمت دهم و یازدهم سریال زخم کاری را می توان یک شروع هیجان انگیز دوباره برای سریال دانست. دقیقاً در جایی که خطر یکنواختی، سریال را تهدید می کرد با پیچشی ناگهانی، و برگشتن ورق بازی، نفس دوباره ای به پیکره ی سریال داده شد. از انتهای قسمت دهم بوی دود، از زیر خاکستری که مالک و سمیرا بر سر ریزآبادی ها آوار کرده بودند به مشام می رسید; و در قسمت یازدهم حدس ها به گمان و خاکسترها به زبانه های آتش بدل شد.

ژانر: خانوادگی اجتماعی

نویسنده و کارگردان: محمدحسین مهدویان

تهیه‌کننده محمدرضا تخت کشیان

فیلم‌نامه‌نویس: محمود حسینی زاد

مدیر فیلمبرداری هادی بهروز

آهنگساز حبیب خزایی فر

برای دانلود قسمت دوازدهم و سیزدهم سریال زخم کاری روی لینک روبرو کلیک کنید  ---->   دانلود سریال زخم کاری

 

سریال خاتون قسمت دوم و سوم

سریال خاتون داستان روزگاری پرفرازونشیب در دل تاریخ ایران است که توسط تینا پاکروان نوشته و کارگردانی شده و نگار جواهریان و اشکان خطیبی بازیگران اصلی آن هستند. مشکل هنوز ادامه دارد؛ حتی در سریال خاتون که حالا یکی از مورد توجه‌ترین و شاید پرخرج‌ترین سریال‌های سال‌های اخیر است، مشکل پایلوت سازی هنوز هم ادامه دارد. تینا پاکروان در قسمت اول خاتون یک مقدمه نوشته و تمرکزش بیشتر روی معرفی شخصیت‌ها و موقعیت است به جای طرح و پرداخت نقاط کنجکاوی‌برانگیز، گره‌افکنی و گره‌گشایی. این به تعویق انداختن درام و موکول کردن آن‌ها به قسمت‌های آینده قاعده‌ی ترویج یافته‌ی این روزهای سریال‌های تولید داخل است و خاتون نیز مستثنا نیست.

ژانر: تاریخی

تهیه کننده و کارگردان: تینا پاکروان

زمان هر قسمت: ۱ ساعت

زمان پخش: تابستان ۱۴۰۰

موسیقی تیتراژ: کیهان کلهر

برای دانلود قسمت دوم و سوم سریال خاتون روی لینک روبرو کلیک کنید  ---->  دانلود سریال خاتون

دانلود قسمت دوازدهم سریال زخم کاری نیم بها

سریال میدان سرخ قسمت اول

ابراهیم ابراهیمیان کارگردان سریال Red Square عنوان کرد این سریال در ژانر اکشن و معمایی نوشته شده است. ابراهیمیان گفت همه تلاشش را کرده تا یک سریال هیجان‌انگیز و نزدیک به استانداردهای جهانی بسازد . زمان پخش سریال میدان سرخ هنوز مشخص نیست. پیشتر در پوسترهای این سریال اعلام شده بود پخش آن از اردیبهشت 1400 انجام می‌شود، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که هنوز بخشی از تصویربرداری باقیست. طبق گفته مجری طرح سریال سعید صفرپور بخش زیادی از سریال نمایش خانگی پاپ میدان سرخ فیلمبرداری شده است. همزمان با تصویربرداری مراحل فنی آن هم در حال انجام بوده تا به زودی شاهد پخش آن باشیم. اما در این بین با شدت گرفتن ویروس کرونا چند هفته‌ای تصویربرداری سریال متوقف شد.

از شروع تابستان 1400 کار فیلمبرداری دوباره از سر گرفته شد.

برای دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ روی لینک روبرو کلیک کنید ---->  دانلود سریال میدان سرخ

دانلود قسمت دوازدهم سریال زخم کاری نیم بها

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز