خبرگزاری کار ایران

بهترین نور برای روشنایی ساختمان کدام است؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۳۲۶

همواره از اول تاریخ بشر از زمانی که تنها نور ماه عامل روشنایی در شب بود تا زمانی که آتش کشف شد و تابه امروز که انوع اقسام لوازم روشنایی مختلف به وفور یافت می شود همواره روشنایی یکی از چالش های بزرگ بشر بوده است.

امروزه وسایل روشنایی بسیاری وجود دارد که مردم میتوانند بسته به نیازشان از وسیله مورد نظرشان بهره ببرند. امروزه روشنایی در شب دیگر رویا نیست و روشنایی تنها محدود به نور ماه نیست و وسایل متعددی مانند انواع لامپ ها، پروژکتور ها، چراغ پارکی، محصولات روشنایی برند ایفاپل و غیره وجود دارند که همه با داشتن ویژگی های مختلف به روشنایی محیط در هنگاه شب و تاریکی می پردازند. در ادامه به ویژگی های بعضی از محصولات روشنایی می پردازیم.

پروژکتور

پروژکتور یا نورافکن وسیله‌ای است که نور را از کانون الکتریکی با قوت و شدت بسیار منتقل می‌کند پرژکتور برای این‌که روشنایی تولید شده بیشتر باشد نور را منعکس می‌کند. پروژکتورها برای روشنایی در هوا و یا روی زمین استفاده می‌شود. پروژکتورها از سری محصولات روشنایی هستند که در انواع مختلف تولید می‌شوند که مشتری می‌تواند بسته به نیاز خود یکی از انواع نورافکن را انتخاب و استفاده کند درصورتی‌که پروژکتور متناسب با ویژگی و شرایط مکانی و زمانی درست انتخاب شوند می‌تواند تا حد زیادی در کاهش مصرف انرژی سهیم باشند.

پروژکتور ها معمولاً برای روشنایی مکان‌ های بزرگ مانند سالن‌های تئاتر، استیج های موسیقی، بیلبورد های تبلیغاتی، ساختمان‌های بزرگ و استادیوم مورد استفاده قرار می‌گیرند دیگر استفاده پروژکتور روشنایی محیط های بزرگ مانند پارک‌ها است از نورافکن برای کاربردهایی زیبا سازی مانند نورپردازی نمای ساختمان ها و  فروشگاه ها نیز استفاده شود.

بهترین نور برای روشنایی ساختمان کدام است؟

انواع پرژکتور

پرژکتور دارای انواع مختلفی است که مشتری می‌تواند بسته به نیاز خود با توجه به ویژگی‌های نورافکن ، محصول مورد نظر خود را انتخاب کند. یکی از انواع نور افکن ها نوع ال ای دی آن هاست ، نورافکن‌های ال ‌ای‌ دی یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های تولید نورافکن می‌باشند در تولید نورافکن‌های ال‌ ای ‌دی از دیود ال‌ای‌دی جهت ایجاد نور استفاده می‌شود نورافکن های ال ‌ای ‌دی قابلیت تولید با رنگ‌های مختلف را دارند به‌ همین دلیل بیشتر از این نورافکن ها  برای نورپردازی نمای ساختمان های مختلف و روشنایی محیط استفاده می‌شود. استفاده از تکنولوژی ال ‌ای ‌دی باعث می‌شود این نورافکن ها مصرف برق بسیار کمتری داشته باشد وبه همین دلیل از طول عمر بیشتری برخوردار باشد. نوع دیگر نورافکن ها، نورافکن ماشین یا لایت بار نامیده می‌شود لایت بار برای نصب روی ماشین طراحی شده است.

هدف از نصب لایت بار روی ماشین روشن کردن فاصله‌ های بسیار دور است که معمولاً نور بالا و یا نور پایین خود خودرو توانایی روشن کردن را ندارد. لایت در اندازه ها و قدرت ‌های مختلف ساخته می‌شوند که هر کدام از آن ها ویژگی‌ های خاص خود را دارند و افراد می‌توانند با توجه به نیاز خود لایت بار مورد نظرشان را انتخاب کنند. لایت بارها گزینه‌های مناسبی برای افرادی هستند که در برنامه‌های کوهنوردی جنگل پیمایی و آفرود شرکت می‌کنند. نور افکن‌های جیبی نوع جدیدی از نورافکن ها هستند که در ابعاد کوچک ساخته شداند. در ساخت نور افکن ‌های جیبی از چراغ های ال ای دی استفاده شده است این محصول به نسبت نور افکن ‌های بزرگ و حرفه ‌ای شدت روشنایی کمتری دارد و قابل ‌استفاده در محیط ‌های تاریک و نیمه ‌تاریک است. این محصول بیشتر در جلسات کوچک مدیران و اساتید، پروژه‌های دانشجویی، مصارف سرگرمی و تفریح و جلسات کوچک بازار یابی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چراغ پارکی

چراغ پارکی نوعی از چراغ‌ ها است که در پارک‌ ها محیط خیابان و بطور کلی در فضاهای باز نصب می‌شود. چراغ‌ های باغ، چراغ‌ های حیاط و چراغ‌ های دیواری از خانواده چراغ‌ های پارکی هستند این چراغ ‌ها معمولاً بر روی پایه‌ های بلند نصب می‌شوند و از لامپ درون خود محافظت می‌کنند و به محیط روشنایی می‌بخشند. چراغ‌ پارکی در ابعاد مختلف کوتاه، بلند و متوسط ساخته می‌شوند. که علاوه‌ بر روشنایی به محیط زیبایی نیز می‌بخشد مشتری باید با توجه به نیاز خود سایز و ابعاد چراغ های پارکی خود را انتخاب کند. چراغ پارکی با پایه بلند معمولاً برای استفاده در محیط ‌های عمومی مانند پارک ‌ها و خیابان ‌ها است. چراغ پارکی معمولا از جنس آلومینیوم ساخته می‌شود و در برابر گرما و سرما به‌ خوبی مقاوم هستند و معمولاً عمر زیادی دارند در چراغ پارکی می‌توان از لامپ ‌های رنگی و یا بدون رنگ استفاده کرد.

ایفاپل

یکی از موضوعاتی که امروزه بسیار مورد توجه است مسئله دکوراسیون و زیبایی منزل است. یکی از رکن های اصلی زیبایی دکوراسیون منزل استفاده از محصولات زیبا و با کیفیت در زیبایی خانه است. استفاده از متریال با کیفیت و زیبا میتواند زیبایی خانه را دو چندان کند. یکی از بخش های مهم و تاثیر گذار در زیبایی خانه کلید و پریز ها هستند که اگر به درستی انتخاب شوند و دارای جنس با کیفیتی باشند به زیبایی خانه کمک شایانی می کنند. ایفاپل برندی با کیفیت در زمینه ساخت کلید و پریز از کشور پرتغال است.

بهترین نور برای روشنایی ساختمان کدام است؟

جمع بندی

اگر روشنایی و نور پردازی دغدغه شما نیز است و برای مصارف مختلف اعمم از نور پردازی فضای باغ و حیاط و یا روشنایی سالن ها کنفرانس و یا روشنایی سالن های تاتر نیاز به ابزار و وسایل دارید و یا میخواهید برای حیاط خود چراغ های پارکی زیبا تهیه کنید و یا برای خانه خود از محصولات مارک ایفاپل مانند کلید پریز های ایفاپل تهیه کنید میتوانید به وب سایت barghnet.com مراجعه کنید و از محصولات باکیفیتی مانند برند ایفاپل بهره مند شوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز