خبرگزاری کار ایران

تقی‌پور و قاضی‌زاده تاکید کردند؛

هدف بانوان کاتا حضور موفق در مسابقات جهانی آلمان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۳۵

چنانچه مسوولان بخواهند در مسابقات کشوری نیز شرکت می‌کنیم چراکه معتقدیم هر تیمی اگر حرفی دارد باید آن را در تاتامی بزند.

اعضای تیم کاتای بانوان ایران پس از کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا، در اندیشه حضوری موفق در رقابت‌های جهانی آلمان هستند.

به گزارش ایلنا، الناز تقی‌پور و نجمه قاضی‌زاده دو عضو کاتای تیمی بانوان ایران که به همراه مهسا افسانه توانستند مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کنند، گفت‌وگویی را با سایت فدراسیون کاراته انجام دادند.

نجمه قاضی‌زاده درخصوص رقابت تیم ایران با ژاپن در مسابقات آسیایی امارات، می‌گوید: احساس می‌کنم نسبت به گذشته بونکای بسیار بهتری را اجرا کردیم اما انصافا کاتایی که ژاپن در دیدار نهایی مسابقات آسیایی به اجرا گذاشت، بهتر از ما بود.

الناز تقی‌پور دیگر عضو تیم ایران دلیل این مساله را حضور مداوم ژاپنی‌ها در مسابقات بین المللی می داند و ادامه داد: در مسابقه بین المللی زیادی شکت نکرده ایم و شاید بتوانیم در طول سال چند دوره از لیگ جهانی را تجربه کنیم اما ژاپنی ها در تمام رویدادها شرکت می کنند و تیم شناخته شده ایی هستند که به همین دلیل داوران راحت تر به آنان پرچم می دهند.

قاضی‌زاده نیز در این مورد اظهار کرد: در پیکارهای آسیایی تیم ژاپن بهتر از دیگر تیم‌ها بود و در جهان نیز حریف نخست را می‌زند. آنها کاتا را می‌فهمند و با تمام وجود کاتا را اجرا می‌کنند و معتقدم تیم ایران از نظر قدرت بدنی چیزی کمتر از حریف ندارد و می‌تواند فاصله خود را با آنها کاهش دهد.

تقی‌پور درخصوص برنامه های کاتای تیمی بانوان ایران اظهار کرد: یک هفته استراحت و ریکاوری داشتیم و برای حفط شرایط مطلوب تمرینات انفرادی را دنبال می‌کنیم. چنانچه مسوولان بخواهند در مسابقات کشوری نیز شرکت می‌کنیم چراکه معتقدیم هر تیمی اگر حرفی دارد باید آن را در تاتامی بزند.

وی افزود: هم اکنون تمام هدف ما حضور در مسابقات جهانی آلمان است تا بتوانیم انتقام بازیهای کشورهای اسلامی را از تیم مصر بگیریم و در آنجا با تیم های بزرگی چون آلمان، ایتالیا و ژاپن به رقابت بپردازیم.

قاضی زاده در پاسخ به این سوال که آیا آنان با باشگاهی برای حضور در مسابقات لیگ قراداد به امضا رسانده اند؟ گفت: چند پیشنهاد داشته و صحبت هایی مطرح شده است اما هنوز قراردادی به امضا نرسانده ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز