خبرگزاری کار ایران

در هیچ اعزامی دست‌خالی برنگشته‌ایم؛

باجلان: موفقیت‌های کاتا را تکرار می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۹۹۸

اولین تیم ایران هستیم که در مسابقات قهرمانی جهان به مدال دست یافته ایم و در همه اعزامها دست پر بازگشتیم، امیدوارم این موفقیت امسال هم تداوم یابد.

ملی‌پوش کاتای ایران اذعان داشت: اولین تیم ایران هستیم که در مسابقات قهرمانی جهان به مدال دست یافته ایم و در همه اعزامها دست پر بازگشتیم، امیدوارم این موفقیت امسال هم تداوم یابد.

به گزارش ایلنا، مجتبی باجلان اعلام کرد: من به همراه رضا روحانی در کاتا مه‌نوکاتا اولین مدال ایران را به نام خود ثبت کرده‌ایم که در مسابقات قهرمانی جهان سال ۲۰۱۰ بود، این موفقیت در سال ۲۰۱۱ هم تکرار شد و این بار رنگ مدال‌مان را به نقره تغییر دادیم، ما در خیچ اعزامی دست خالی به کشور بازنگشته‌ایم.

وی ادامه داد: در رقابت‌های ۲۰۱۴ با وجود اینکه ۲ سال غیبت‌مان در رقابت‌های جهانی بی‌تاثیر نخواهد بود، اما تیم آماده‌ای داریم و امیدوارم موفقیت‌های گذشته را بار دیگر تکرار کنیم، مراحل اردو نسبت به دوره‌های قبل کمتر بوده، اما تمرینات‌مان از کیفیت بالایی برخوردار است، در هر مرحله از تمرینات فیلمبرداری می‌شود، سپس فیلم‌ها را در اختیار هر ورزشکار قرار می‌دهند تا علاوه بر اردو و زیرنظر سرمربی تیم ملی، در خانه هم روی نقاط ضعف نکات فنی خود کار کنیم.

باجلان که علاوه بر کاتا، عضویت در تیم ملی شیائی را هم تجربه کرده در این رابطه تصریح کرد: من از سال ۸۷ هم عضو تیم ملی کاتا و هم عضو تیم ملی شیائی جودو بودم، جودو رشته بسیار سختی است و نیاز به آمادگی جسمانی بالایی دارد و فشار زیادی روی جودوکار وجود دارد، کاتا تا اندازه‌ای از شیائی ساده‌تر است، اما این رشته هم آسان نیست و نیاز به قدرت بدنی بالا دارد.

کاتارو تیم ملی کشورمان درباره اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهان اظهار داشت: ایران با ۱۴ نفر ۷ تیم کاتا عازم رقابت‌های قهرمانی جهان مالاگا اسپانیا ست، بخش اعظمی از هزینه‌های اعزام تیم را فدراسیون فراهم کرده که از این بابت از آنها تشکر ویژه داریم، بخشی هم حامی مالی متقبل شده است. رقیبان اصلی ما کشورهای ژاپن، کره، ایتالیا، اسپانیا و آلمان هستند، کار سختی پیش رو داریم اما انگیزه زیادی برای کسب مدال داریم و امیدوارم مردم هم برای‌مان دعا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز