خبرگزاری کار ایران

«تا سال نو، با اوانو»؛

با انجام تراکنش در قرعه‌کشی‌های شب عید اوانو شرکت کنید/ هر هفته یک جایزه جذاب

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۰۲۴

کاربران اوانو می توانند با انجام تراکنش در اپلیکیشن اوانو، تا پایان سال در قرعه کشی های هفتگی شرکت کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند، به مناسبت فرا رسیدن نوروز، از امروز شنبه 30 بهمن ماه کمپین «تا سال نو با اوانو» به مدت یک ماه برگزار می گردد و هر هفته یک جایزه به قید قرعه به یک کاربر اهدا می گردد.

شرایط شرکت در قرعه کشی کمپین «تا سال نو با اوانو» انجام تراکنش (کارت به کارت، خرید بسته اینترنت، خرید شارژ سیم کارت‌های اعتباری ،پرداخت قبض و خرید فروشگاهی) در اپلیکیشن اوانو است و کاربران می توانند در طول برگزاری کمپین هر هفته با انجام تراکنش در قرعه کشی مخصوص همان هفته شرکت کنند.

کمپین «تا سال نو، با اوانو» از امروز 30 بهمن آغاز می شود و تا 27 اسفند به مدت 4 هفته ادامه دارد و کاربران می توانند با انجام هر تراکنش در در کدام از این هفته تا در قرعه کشی مخصوص همان هفته شرکت کنند. بر همین اساس هر کاربر می توانند با انجام تراکنش در تمام هفته ها در تمامی قرعه کشی ها شرکت کند.

هفته

زمان

جایزه

هفته اول

30 بهمن تا 6 اسفند

تلفن همراه شیائومی مدل

Mi Note10

هفته دوم

7 تا 13 اسفند

تلفن همراه سامسونگ مدل Galaxy Z Flip3

هفته سوم

14 تا 20 اسفند

کنسول بازی

 PlayStation 5

هفته چهارم

21 تا 27 اسفند

تلفن همراه آیفون مدل iPhone 13 pro

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کاربران می توانند از طریق https://ewano.app یا استورهای معتبر اندروید و iOS اوانو را نصب کرده و با انجام تراکنش در قرعه کشی شرکت کنند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز