خبرگزاری کار ایران

اجتماع عظیم حسینیان در صحن مطهر امام زاده علی صالح(ع) مهران

کد خبر : ۱۳۰۸۷۳

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام: همزمان با اربعین اجتماع بزرگ حسینیان در صحن مطهر امام زاده علی صالح(ع) شهرستان مهران برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، گفت: همزمان با اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین(ع)، اجتماع بزرگ حسینیان در صحن مطهر امام‌زاده علی صالح(ع) شهرستان مهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا حجت الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، اظهار کرد: همزمان با اربعین امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان، عزاداران و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در حرم مطهر امام‌زاده علی صالح(ع) حضور یافته و با اجرای ویژه برنامه‌هایی به عزاداری و سوگواری خواهند پرداخت.

وی، تصریح کرد: هر ساله در اربعین امام حسین(ع) مردم ولایت مدار و شیعه استان ایلام به صورت خودجوش مسیر ۴۵ کیلومتری ایلام به سمت امام‌زاده علی صالح(ع) را با پای پیاده طی کرده و عشق و ارادت خالصانه خود را به ائمه اطهار(ع) نشان می‌دهند.

حجت الاسلام کاروند، بیان کرد: مراسم عزاداری اربعین حسینی امسال ساعت ۱۰ صبح در صحن مطهر امام‌زاده علی صالح(ع) با اجرای ویژه برنامه‌های سخنرانی، قرائت زیارت اربعین امام حسین(ع)، تعزیه خوانی، روضه خوانی و برپایی ایستگاه «همه واقف باشیم» برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، یادآور شد: این مراسم به صورت زنده و مستقیم از شبکه استانی و سراسری سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

وی، اضافه کرد: تمامی دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و اجرایی این استان از جمله هلال احمر، آتش نشانی، راه و ترابری، پلیس راه، نیروی انتظامی و شهرداری برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم آمادگی خود را اعلام کردند.

حجت الاسلام کاروند از عموم آحاد مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برای شرکت باشکوه و گسترده در مراسم عزای حسینی در صحن مطهر امام‌زاده علی صالح(ع) دعوت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز