خبرگزاری کار ایران

فرماندار بابلسر:

راه‌های دسترسی به مدارس بابلسر باید ایمن‌سازی شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۳۹۰

نیروی انتظامی موظف است با اجرای قوانین و مقررات در سطح شهر مردم را ملزم به رعایت قانون کند.

فرماندار بابلسر گفت: راه‌های دسترسی به مدارس این شهرستان باید ایمن‌سازی شود.

به گزارش ایلنا، سید کریم سجادی در جلسه شورای ترافیک در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار شد با بیان اینکه باید از مصوبات حمایت کنیم و هیچ بهانه‌ای در این امر پذیرفته نیست، اظهار داشت: در جلسه شورای ترافیک نظر کارشناسی برتر نظر نیروی انتظامی و شهرداری است، پس نیاز بوده، فرماندهان انتظامی و شهرداران با نظر کارشناسی در جلسه حضور یابند.

سجادی با اشاره به اینکه فرماندار بابلسر تابع قانون است و از قانون تبعیت می‌کند، عنوان کرد: نیروی انتظامی موظف است با اجرای قوانین و مقررات در سطح شهر مردم را ملزم به رعایت قانون کند.

وی با تاکید به نظارت و ساماندهی خودروها و ایجاد محیطی امن برای شهروندان، ادامه داد: تابلوهای انتظامی در سطح شهر نصب و خودروهای مسافربری را به داخل پایانه هدایت کنیم.

سجادی، خاطرنشان کرد: فک پلمب نیز برابر ضوابط و مقررات انجام شود و اجازه نظرات شخصی داده نشود.

معاون فرماندار بابلسر نیز در ادامه گفت: برگزاری مراسمات عزاداری در ایام محرم نشان از عشق و وفاداری شیعیان به ائمه اطهار به‌ویژه امام حسین(ع) است.

رضا محسن‌پور با اشاره به اهمیت برگزاری جلسه شورای ترافیک حضور مدیران مربوطه به جلسه را ضروری برشمرد و افزود: هیچ مدیری اجازه ندارد در وسط جلسه، جلسه را ترک کند.

وی با بیان اینکه مدیران باید بدون هیچ بهانه‌ای مواردی که در جلسه مصوب می‌شود را بپذیرند و اجرایی کنند، گفت: برخی از مدیران خود در جلسه حضور نمی‌یابند و کارشناسان خود را می‌فرستند و بعد از تصویب مصوبات به بهانه اینکه ما خود در جلسه حضور نداشتیم از پذیرش مصوبات خودداری می‌کنند که این امر به هیچ وجه پذیرفته نیست.

محسن‌پور با تاکید به ساماندهی خودروهای مسافربری بابل به بابلسر بیان داشت: نیاز است پایانه تمام خودروهای مسافربری را به داخل پایانه مرکزی انتقال داده و از فعالیت خودروهای شخصی جلوگیری کند.

وی با اشاره به ضرورت احداثزیرگذر در کمربندیهای بابلسر یادآور شد: احداثاین زیرگذر از بسیاری حوادثو ترافیک می‌کاهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز