خبرگزاری کار ایران

اجرای ۲۸۰ شغل برای خانوارهای مددجوی ایوانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۴۱

مدیر کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان ایوان: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۲۸۰ شغل برای خانواده‌های مددجوی ایوانی ایجاد و اجرایی شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان ایوان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۲۸۰ شغل برای خانواده‌های مددجوی ایوانی ایجاد و اجرایی شده است.

به گزارش ایلنا عبدالکریم بیگ‌زاده اظهار داشت: در راستای اجرای طرح‌های فوق مبلغ ۱۹میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی تصریح کرد شغلهای ایجاد شده برای مددجویان در زمینه خیاطی، آرایشگری، قالیبافی، پرورش گاو شیری، پرورش مرغ خانگی، راه اندازی سوپر مارکت، پوشاک فروشی و دیگر کسب و کارهای مورد تقاضای مددجویان بوده است.

ایشان افزودند: به منظور تشویق و ترغیب مددجویان به فعالیت و اشتغال دوره‌های مهارت آموزی با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای در طول سال برگزار می‌شود که در پایان به کارآموزان مدرک فنی و حرفه‌ای نیز داده می‌شود و با ارائه مدرک فنی و مشاوره شغلی لازم در راستای ایجاد اشتغال برای اعضای مستعد کار خانواده ئهای تحت حمایت فراهم شده است.

بیگ‌زاده اضافه کرد در زمینه اجرای طرح‌های فوق الذکر از محل منابع امدادی تعداد ۱۶ طرح با اعتباری به مبلغ ۶۹۰ میلیون ریال و از محل منابع قرض الحسنه بانکی تعداد ۲۶۹ طرح با اعتباری به مبلغ ۱۹ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال هزینه و اجرا شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز