خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه:

۹۸۰۰ طرح اشتغال از سوی بانوان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۳۹۵

در پنج سال اخیر بالغ بر ۹۸۰۰ طرح اشتغال از سوی بانوان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه اجرا شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه در پنج سال گذشته بیش از ۲۲ هزار طرح توسط مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه اجرا شده است، گفت: بانوان تحت حمایت کمیته امداد استان تولیت اجرای قریب به ۴۵ درصد از این طرح ها را برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، سیامک پاکرو در ادامه به اعطای بالغ بر ۱۱۰۵میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به بانوان مددجو در استان طی مدت مذکور اشاره و تاکید کرد: به طور میانگین به هر بانوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال جهت اجرای طرح های خودکفایی اعطا شده است.

به گفته پاکرو در پنج سال اخیر طرح های اشتغال بانوان استان در قالب ۳۳۰۰ طرح کشاورزی و دامپروری، ۵۲۰۰ طرح خدماتی و تولیدی و بالغ بر ۱۳۰۰ طرح در زمینه بافت گلیم و فرش اجرای شده است.

پاکرو با بیان اینکه تسهیلات اعطا شده به صورت قرض الحسنه از منابع امدادی و بانکی به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است یادآور شد: طی سالهای ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۳بیش از ۱۶۰۰ بانوی مددجو در استان کرمانشاه خودکفا و از گردونه حمایت های اقتصادی کمیته امداد خارج شده اند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در پایان با یادآوری اینکه مددجویان پیش از دریافت تسهیلات اشتغال می‌توانند از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای رایگان بهره‌مند شوند، خاطرنشان کرد: در پنج سال گذشته بالغ بر هشت هزار بانوی تحت حمایت کمیته امداد استان در ۵۰ رشته شغلی از آموزش های فنی و حرفه ای برخوردار شده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز