خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت نفتی توتال:

قیمت نفت به ۶۰ دلار خواهد رسید

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۴۳۰

کارشناسان ما در این شرکت به این نتیجه رسیده اند که حداکثر قیمت نفت در سال جاری میلادی ۶۰ دلار خواهد بود و بر همین اساس سیاستهای این شرکت را برنامه ریزی کرده اند.

مدیر عامل شرکت نفتی توتال گفت: انتظار داریم که قیمت نفت به ۶۰ دلار برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا و به نقل از رویترز پاتریک بویانی، مدیر عامل این شرکت نفتی فرانسوی اعلام کرد که بر آورد او این است که قیمت نفت تا تابستان به ۶۰ دلار خواهد رسید.

بویانی که جانشین کریستوفر دوماگری رئیس سابق این غول نفتی شده است، گفت: کارشناسان ما در این شرکت به این نتیجه رسیده اند که حداکثر قیمت نفت در سال جاری میلادی ۶۰ دلار خواهد بود و بر همین اساس سیاستهای این شرکت را برنامه ریزی کرده اند.

وی افزود: به هر حال پایین آمدن قیمت نفت اثر خود را گذاشته است به طوریکه این شرکت با احتیاط بیشتری در پروژهای بزرگ نفتی سرمایه گذاری خواهد کرد و مطابق مصوبه هیئت مدیره امسال ۱۰ درصد از سرمایه گذاری های خود را کاهش خواهد داد.

بویانی ادامه داد: سرمایه گزاری این شرکت در سال جدید میلادی بین ۲۳ تا ۲۴ میلیارد دلار خواهد بود.

وی در خصوص زیان این شرکت ناشی از پایین آمدن قیمت نفت نیز گفت: به ازای هر ۱۰ دلار پایین آمدن قیمت این شرکت نزدیک ۲ میلیارد دلار ضرر کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز