خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری:

فهرست خدمات و کالاهای دانش‌بنیان در حوزه صنایع دریایی تکمیل شد

کد خبر : ۱۹۱۸۴۶

خوشبختانه پس از تشکیل ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی طی دو ماه گذشته اقدامات بسیار مثبت و موثری در این زمینه انجام شده و این ستاد با همکاری امور شرکتها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری، ضوابط و معیارهای ارزیابی این شرکتها را تکمیل کرده‌ است.

معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تکمیل و اصلاح فهرست خدمات و کالاهای دانش‌بنیان در حوزه صنایع دریایی خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی وطنی، با دعوت از شرکتهای دانش‌بنیان برای فعالیت در حوزه صنایع دریایی از اصلاح و تکمیل فهرست خدمات و کالاهای دانش‌بنیان این حوزه خبر داد و گفت: خوشبختانه پس از تشکیل ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی طی دو ماه گذشته اقدامات بسیار مثبت و موثری در این زمینه انجام شده و این ستاد با همکاری امور شرکتها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری، ضوابط و معیارهای ارزیابی این شرکتها را تکمیل کرده‌ است.

وی افزود: این شرکتها برای ثبت نام باید به سامانه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکتهای دانش بنیان به آدرس اینترنتی www. daneshbonyan. ir مراجعه نمایند تا پس از تکمیل اطلاعات و ثبت‌نام، مورد ارزیابی قرار گیرند.

وطنی تصریح کرد: شرکتهای دانش‌بنیان در صورت تایید و انطباق با شرایط و آیین نامه‌های مربوطه از تسهیلات و حمایتهای مورد نظر بهره‌مند خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز