خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان:

هرگونه ادعا در خصوص نتایج انتخابات تا پایان مهلت قانونی کذب است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۱۶۰

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با حضور در ستاد انتخابات استان  گفت: تا زمان پایان مهلت قانونی رای گیری ، امکان دسترسی به نتایج انتخابات به هیچ وجه  وجود ندارد و هر گونه ادعا در خصوص نتایج کذب است و صحت ندارد.

به گزارش ایلنا، احسان یاوری امروز جمعه در جمع خبرنگاران با اعلام تمدید دو ساعته انتخابات در سطح استان گفت: با توجه به اینکه در بیشتر روستاها آمار و جمعیت مشخص است در بیشتر مناطق روستایی فرایند رای گیری بدون هیچ مشکلی به اتمام رسیده است اما با توجه به تمدید مهلت قانونی اگر مراجعه کننده ای تا ساعت ۲۰ به حوزه های رای گیری مراجعه کند،عوامل اجرایی باید نسبت به اخذ رای اقدام کنند.

یاوری در خصوص اعلام نتایج غیر رسمی توسط برخی از کانال‌های خبری در فضای مجازی گفت: به هیچ وجه امکان دسترسی به نتایج انتخابات تا زمان اتمام مهلت قانونی وجود ندارد و هیچ کسی به نتایج دسترسی ندارد چون دستگاه‌های اخذ رای هیچ گونه ارتباط برخطی ندارند و بعد از رأی‌گیری اطلاعات آنها استخراج شده و ارسال می‌شود، لذا تا پایان مهلت قانونی امکان گرفتن خروجی وجود ندارد و هرگونه ادعا در خصوص نتایج انتخابات تا پایان مهلت قانونی کذب است و صحت ندارد.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان تصریح کرد: انتشار اخبار و آمار مربوط به نتایج انتخابات بدون در نظر گرفتن مقررات قانونی و بدون لحاظ انتشار از مراجع رسمی،جرم انگاری شده و نتایج انتخابات به صورت رسمی بعد از مهلت قانونی و تایید فرایند انتخابات توسط مراجع ذی صلاح اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز