خبرگزاری کار ایران

استاد دانشگاه شهید بهشتی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

رای عدم اعتماد به دانش آشتیانی سرخوردگی نخبگان را در پی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۳۲۷

چنانچه وزارت علوم از بلاتکلیفی خارج نشود، شاهد نوعی بی‌ثباتی و اخلال در وضعیت فعلی دانشگاه‌ها خواهیم بود.

یک استاد جامعه‌شناسی دانشگاه شهید بهشتی گفت: چنانچه وزارت علوم از بلاتکلیفی خارج نشود، شاهد نوعی بی‌ثباتی و اخلال در وضعیت دانشگاه‌ها خواهیم بود.

محمد فاضلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد گزینه پیشنهادی وزارت علوم گفت: دکتر دانش آشتیانی سابقه علمی گسترده‌ای دارند و به خصوص در حوزه تخصصی خود رشته زلزله‌شناسی فرد شناخته شده‌ای هستند.

استاد جامعه‌شناسی دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه ایشان سابقه عضویت در هیات امناء‌ها و نیز ریاست دانشگاه را در کارنامه خود دارند، افزود: همچنین ایشان دارای یک سابقه طولانی انقلابی هستند و برخلاف آنچه که گفته می‌شود به هیچ عنوان، فرد سیاسی نیستند.

وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به اخذ رای اعتماد گزینه پیشنهادی وزارت علوم از مجلس، تاکید کرد: چنانچه این بار هم وزارت علوم از بلاتکلیفی خارج نشود، شاهد نوعی بی‌ثباتی و اخلال در وضعیت فعلی دانشگاه‌ها خواهیم بود که علاوه بر آن نوعی سرخوردگی در بدنه نخبگی کشور نسبت به وضعیت موجود بوجود خواهد آمد.

فاضلی با تاکید براینکه در شرایط کنونی کشور بلاتکلیفی وزارت علوم به هیچ وجه به صلاح نیست، با توصیه‌ای به نمایندگان مجلس گفت: در شرایطی که کشور به نیروی‌های نخبه و حمایت اجتماعی نخبگان نیازمند است، بلاتکلیف گذاشتن دانشگاه به هیچ وجه مناسب نیست و توصیه من به نمایندگان این است که براساس سوابق علمی افراد قضاوت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز