خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی:

سر فصل‌های درسی باید هر دو یا سه سال به روز شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۹۵

اگر دروس دوره‌های کار‌شناسی به روز نشوند، تعداد قبولی در دوره کار‌شناسی ارشد پایین می‌آید / اگر دوره‌های کار‌شناسی ارشد نیز به روز نشود، شانس پذیرش دانشجو در دوره دکترا کم می‌شود.

ایلنا: رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: اگر دروس دوره‌های کار‌شناسی به روز نشوند، تعداد قبولین در دوره کار‌شناسی ارشد پایین می‌آید.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ " مسعود گنجی " با تاکید براینکه سر فصل‌های درسی باید هر دو یا سه سال به روز شوند، گفت: باید این کارانجام شود تا دانشجویان دراجرای پایان‌نامه‌ها و پروژه‌های خود دچار مشکل نشوند.

وی افزود: اگر دروس دوره‌های کار‌شناسی به روز نشوند، تعداد قبولین در دوره کار‌شناسی ارشد پایین می‌آید.

گنجی همچنین برلزوم به روزشدن دروس دوره‌های کار‌شناسی تاکیدکرد و افزود: اگر دوره‌های کار‌شناسی ارشد نیز به روز نشود، شانس پذیرش دانشجو در دوره دکترا نیز کم می‌شود.

وی به نحوه بازنگری دروس دانشگاهی اشاره کرد و افزود: برخی ازسرفصل‌های دروس توسط دانشگاه‌ها بازنگری می‌شوند و برخی از دروس مانند دروس علوم انسانی توسط وزارت علوم باید بررسی شود.

به گفته وی بیش از۷۰ درصد سرفصل دروس به جز دروس علوم انسانی دردانشگاه محقق اردبیلی بازنگری شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز