خبرگزاری کار ایران

سرپرست وزارت آموزش و پرورش

منابع انسانی کلید تحول در تمام نهادهاست

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۹۹

باید بپذیریم در تمام نهاد‌ها از جمله آموزش و پرورش که کلید تحول منابع انسانی است / در کنار تاسیس دانشگاه فرهنگیان و تقویت آن، خود را از امکاناتی که در سایر دانشگاه‌ها وجود دارد، محروم نمی‌کنیم.

ایلنا: ‌ سرپرست وزارت آموزش و پرورش کلید تحول در تمام نهاد‌ها را منابع انسانی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ " علی‌اصغر فانی " سرپرست وزارت آموزش و پرورش در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه فرهنگیان که پیش از ظهر امروز برگزار شد، گفت: باید بپذیریم در تمام نهاد‌ها، آموزش و پرورش کلید تحول منابع انسانی است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش می‌تواند در دانشگاه فرهنگیان به خوبی تربیت شوند، افزود: نیروهای فعلی که هم‌اکنون در این وزراتخانه مشغول به کار هستند باید در دانشگاه فرهنگیان مورد بهسازی قرار بگیرند.

فانی بر لزوم بهره‌گیری از پتانسیل موجود در آموزش عالی در کنار دانشگاه فرهنگیان افزود: در کنار تاسیس دانشگاه فرهنگیان و تقویت آن، خود را از امکاناتی که در سایر دانشگاه‌ها وجود دارد، محروم نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه ورودی‌های دانشگاه‌های فرهنگیان از کیفیت بالایی برخوردارند، افزود: ارتقاء سطح ورودی‌های این دانشگاه می‌تواند به ما کمک کند که در فرآیند تعلیم و تربیت و تربیت معلم موفق‌تر عمل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز