خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق بازرگانی البرز:

تشکیل مرکز داوری اتاق البرز، نقطه اتکا فعالان اقتصادی بخش خصوصی در استان است

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۳۵۹

اتاق بازرگانی به عنوان یکی از اعضای اصلی و کارشناس مورد اعتماد دستگاه قضایی در کمیته حمایت قضایی دادگستری استان البرز معرفی شده است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز گفت: داوران حقوقدان اتاق بازرگانی برای رفع اختلافات و رسیدگی به دعاوی تجار، مراجع قضایی را یاری می دهند.

به گزارش ایلنا در کرج، " حسین طوسی " در کارگاه آموزشی آشنایی با خدمات مرکز داوری اتاق البرز، با اشاره به تشکیل کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در دادگستری استان البرز افزود: در این کمیته، اتاق بازرگانی به عنوان یکی از اعضای اصلی و کارشناس مورد اعتماد دستگاه قضایی معرفی شده است.

وی در ادامه، ارجاع و حل و فصل اختلافات حقوقی بین طرفین قرار دادهای تجاری به مراکز داوری اتاق البرز را از جمله مصوبات این کمیته برشمرد.

وی در ادامه با بیان اینکه تشکیل این مرکز یک نقطه اتکا برای فعالان اقتصادی بخش خصوصی است اظهار کرد: این افراد می توانند در اسرع وقت مسایل و اختلافات خود را در این مکان حل و فصل کنند.

رییس پارلمان بخش خصوصی استان البرز خاطرنشان کرد: مسایل و اختلافاتی که از طریق داوری در این مرکز به صورت کارشناسی حل و فصل می شود، مورد تایید دستگاه قضایی است.

طوسی در ادامه تاکید کرد: رعایت مسایل اخلاقی در مناسبت های تجاری و بازرگانی از اصولی است که در بسیاری از کشور های دنیا حتی در رتبه بندی های اقتصادی مورد توجه خاص قرار دارد.

وی در پایان با بیان این مطلب که شفافیت درعقد قراردادها و بی حاشیه بودن از شاخص های مهم عقود سالم است بیان داشت: اتاق بازرگانی البرز با استفاده از اختیارات قانونی سعی کرده در بهبود مستمر محیط کسب و کار گام های موثری بردارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز