خبرگزاری کار ایران

دبیر بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره):

فرمانداران ملزم به ارائه گزارش به دبیرخانه ستاد ارتحال امام خمینی(ره) شدند

کد خبر : ۱۷۱۲۲۰

کلیه فرمانداران استان البرز ملزم هستند تا گزارشی مبسوط از فعالیت‌ها را به دبیرخانه این ستاد ارائه کنند.

دبیر بیست و پنجمین سالگرد ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) گفت: فرمانداران ملزم به ارائه گزارش به دبیرخانه ستاد ارتحال امام خمینی(ره) شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، محمد توحیدلو اظهار داشت: کلیه فرمانداران استان البرز ملزم هستند تا گزارشی مبسوط از فعالیت‌ها را به دبیرخانه این ستاد ارائه کنند.

وی ادامه داد: از آنجا که فرمانداران شش گانه شهرستانی مسئول برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) در شهرستان متبوع هستند از این رو ملزم هستند تا روز شنبه ۱۰ خردادماه گزارش کاملی از برنامه‌های این ایام را به دبیرخانه ستاد در استانداری اعلام کنند.

این مسئول در ادامه بر ضرورت هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های ستاد ارتحال امام خمینی(ره) تأکید کرد و افزود: کلیه دستگاه‌های عضو همانند سال‌های قبل باید مشارکتی فعال در این مراسم ویژه و خاص داشته باشند.

توحیدلو تصریح کرد: اجرای برنامه‌های این ایام بر عهده فرمانداران است و استانداری البرز در جایگاه نهاد حاکمیتی نظارت و هماهنگی حسن اجرای برنامه‌ها را عهده‌دار خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز