خبرگزاری کار ایران

کسب رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی البرز در جشنواره استانی شهید رجایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۴۵۲

دانشگاه علوم پزشکی البرز در جلب رضایت‌مندی از خدمات در جشنواره استانی شهید رجایی رتبه برتر کسب کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، جشنواره شهید رجایی با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی در سالن همایشات میلاد کرج برگزار و دانشگاه علوم پزشکی البرز به عنوان دستگاه برتر در شاخص جلب رضایت مندی از خدمات در استان معرفی و تقدیر شد.

سازمان مدیریت برنامه‌ریزی البرز به عنوان دبیرخانه جشنواره شهید رجایی استان البرز دستگاه‌های برتر اجرایی در امر خدمات‌رسانی به مردم استان را از بین  ۵۱ دستگاه اجرایی و  ۱۷ شهرداری در این جشنواره معرفی کرد.

شهرام صیادی، رئیس دانشگاه در حاشیه جشنواره  استانی شهید رجایی گفت: کسب رتبه برتر دانشگاه در شاخص جلب رضایت مندی از خدمات  یک دستاورد و موفقیت مهم برای دانشگاه محسوب می شود که مرهون تلاش و فعالیت های خالصه همه همکارانم در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی البرز است.

وی افزود: سال گذشته نیز با کمک همکاران ، دانشگاه موفق شد رتبه برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی در بین دستگاه های اجرایی استان را کسب نماید و امسال نیز خوشبختانه سومین سال متوالی است که دانشگاه در جشنواره شهید رجایی حائز رتبه شد.

رئیس دانشگاه ضمن تقدیر از کارکنان تلاشگر دانشگاه در تمامی بخش ها به ویژه مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه  تاکید کرد: جلب رضایتمندی از خدمات یک شاخص مهم برای دستگاه های اجرایی است و امیدواریم این موفقیت طی سال های آتی حفظ و بیشتر شود.

شیرزاد، رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی البرز بهره‌‎وری و تعالی، رضایتمندی مردم و عدالت را سه محور شاخص‌های عمومی معرفی کرد و افزود: این شاخص در مجموع یک هزار امتیاز دارد و این امتیاز در هشت معیار تحت عناوین ارتقای بهره‌وری، بهبود و تحول سازمانی، سهولت دسترسی به خدمات، رضایت مندی از خدمات، اطلاع‌رسانی و تبیین، شایسته‌سالاری، توانمندسازی مدیران و کارکنان و شفافیت، که ذیل سه محور یاد شده قرار دارند تقسیم شده است.

شیریزاد در خصوص ارزیابی محورهای جنبی جشنواره شهید رجایی نیز تصریح کرد: ارزیابی شهرداری‌ها، ارزیابی بانک‌ها و شرکت‌های بیمه، انتخاب دستگاه برتر در اجرای مصوبات سفر ریاست جمهور و استاندار البرز، انتخاب دستگاه اجرایی حائز بهترین عملکرد در تسهیل و ایجاد اشتغال، اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، نهضت ملی مسکن، ضوابط و آیین‌نامه‌های ابلاغی در خصوص توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، ارزیابی ستاد اقامه نماز و تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی از جمله محورهای جنبی جشنواره شهید رجایی امسال است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی البرز ایجاد رقابت سالم و پویا بین دستگاه‌های اجرایی، ایجاد انگیزه برای مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی از طریق معرفی دستگاه‌های برتر را از مهم‌ترین اهداف این جشنواره دانست و گفت: دستگاه‌های موفق در جذب حداکثری اعتبارات ملی و استانی در البرز نیز به عنوان دستگاه شایسته تقدیر معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز