خبرگزاری کار ایران

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز خبر داد؛

آماده باش مراکز درمانی و اورژانس 115 البرز در چهارشنبه آخر سال

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۱۵۳

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: هماهنگی بین بخشی جهت آمادگی حداکثری برای اتفاقات احتمالی حوادث چهارشنبه آخر سال در معاونت درمان، مراکز درمانی و اورژانس پیش بیمارستانی انجام شده است.

به گزارش ایلنا از البرز، امیر عباس واعظی در آستانه شب چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: هماهنگی بین بخشی جهت آمادگی حداکثری برای اتفاقات احتمالی حوادث چهارشنبه آخر سال در معاونت درمان، مراکز درمانی و اورژانس پیش بیمارستانی در استان البرز انجام شده است. دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی به همه مراکز ابلاغ شده و آموزش های مداوم انجام شده و  تمامی سناریوهای احتمالی پیش بینی و برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: در تمامی مراکز درمانی کمیته های درمان و مقابله با بحران فعال شده و تقسیم کارها جهت آمادگی حداکثری انجام شده است. همه مراکز، پاسخگویی فعال دارند و با مرکز فرماندهی عملیات و ستاد هدایت انتقال بیماران هماهنگ هستند. 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز در ادامه افزود: تمام دستگاه‌ها و تجهیزات لازم، دارو ها و مواد مصرفی برای درمان انواع تروما ها و آسیب های چشمی پیش بینی شده و موجود بوده و ظرفیت اورژانس هوایی فعال است. 

واعظی ادامه داد: مصدومین در سامانه وزارت بهداشت به صورت دقیق ثبت خواهند شد و اقدامات لازم برای تعیین تکلیف سریع برای اتفاقات شدید مانند قطع عضو برنامه ریزی شده است. 

وی عنوان کرد:  مراکز درمانی و بیمارستان ها در مناطق جغرافیایی مختلف آمادگی حداکثری دارند . مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی و امام علی(ع)، بیمارستان های کوثر و امام حسین(ع) به صورت ویژه آماده هستند و  سایر بیمارستان های جنرال برای خدمت رسانی در حیطه های داخلی، اطفال و زنان حداکثر نیروها را دارند.

وی در پایان  از مردم خواست با رعایت نکات ایمنی و پرهیز از  استفاده و نگهداری مواد منفجره و آتش‌زا از آسیب های احتمالی در چهارشنبه اخر سال جلوگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز