خبرگزاری کار ایران

شامگاه دیشب در کرمانشاه رخ داد ؛

قطع 2 دست نوجوان روانسری بر اثر انفجار "مواد محترقه

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۷۲۶

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه از قطع دو دست نوجوان 15 ساله روانسری بر اثر انفجار مواد محترقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،اکبر آزادی اظهار کرد: ساعت 18 روز گذشته(9 اسفند) یک مورد انفجار مواد محترقه به اورژانس گزارش شد و نیروها بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه یک نوجوان 15 ساله روانسری حین ساخت اکلیل سرنج، بر اثر انفجار این مواد دچار آسیب شدید شده بود.

آزادی تصریح کرد: در کنار سوختگی شدید سر و صورت، هر دو دست این نوجوان از ناحیه مچ قطع شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه خاطرنشان کرد: پس از انجام پانسمان و اقدامات حیاتی، این نوجوان به مرکز درمان بستر شهرستان روانسر منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

آزادی با بیان اینکه هرساله با نزدیک شدن به چهارشنبه سوری شاهد این حوادث تلخ هستیم، از والدین خواست تا در این روزها بیش از هر زمان دیگر مراقب فرزندان خود باشند.

وی افزود: موادی مانند اکلیل سرنج دمای احتراق پایین داشته و با کوچکترین حرارت منفجر می‌شود و زمان انفجار هم مانند نارنجک عمل کرده و در کنار سوختگی احتمال قطع عضو وجود دارد، لذا تمام افراد باید از نزدیک شدن به این مواد خودداری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز