خبرگزاری کار ایران

تفاهم نامه همکاری آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز و شرکت سیمان آبیک منعقد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۸۵۴

در راستای تفاهم نامه همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی(شستا) و با هدف توسعه آموزش‌های مهارتی شاغلان بنگاه‌های اقتصادی، تفاهم نامه همکاری آموزشی به امضای مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و مدیرعامل شرکت سیمان آبیک رسید.

به گزارش ایلنا از البرز، تفاهم نامه همکاری با هدف تحقق هم افزایی و همچنین بهره‌مندی هر چه بیشتر از ظرفیت‌های طرفین در راستای توانمندسازی حرفه‌ای و شغلی پرسنل شرکت سیمان آبیک صورت گرفت. 

بهزاد غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز در آیین تبادل تفاهم نامه همکاری آموزشی با شرکت سیمان آبیک،  زمینه سازی و تسهیل گری ایجاد فرصت های شغلی، اشتغال و رشد تولید، تسهیل و تسریع در صدور ID مربیان(استادکاران مهارتی)، مشارکت در تدوین و بازنگری استانداردهای آموزش و تدوین استاندارد مطابق با نیاز ، مشاوره آموزشی، هدایت شغلی و رهگیری اشتغال است. 

وی افزود: همچنین تخصیص مربی مورد نیاز برای آموزش استاندارد مهارت های مبتنی بر شغل، شایستگی و سند حرفه، تسهیل و تسریع در بهره‌مندی از ظرفیت کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای، اخذ مجوز و تأسیس مرکز جوار و بین کارگاهی و مشارکت در آموزش به روش تعاملی را از مهمترین مزیت های همکاری بنگاه‌های اقتصادی با مجموعه فنی و حرفه‌ای در این تفاهم نامه عنوان شده است.

شرکت سیمان آبیک از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی(شستا) است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز