خبرگزاری کار ایران

سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز:

آغاز به کار دبیرخانه فرصت های سرمایه گذاری استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۵۲

اساس و پایه فرصت های سرمایه گذاری مشارکت مردم خواهد بود. / همایش فرصت های سرمایه گذاری البرز رویکرد بین المللی خواهد داشت.

ایلنا: سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از آغاز به کار دبیرخانه فرصت‌های سرمایه گذاری استان البرز در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، مجید سریزدی با اعلام این خبر گفت: همانگونه که پیش‌تر نیز اعلام شده بود، دبیرخانه فرصت‌های سرمایه گذاری‌های استان البرز ظرف روزهای آتی کلید می‌خورد.

وی افزود: تبلیغات و فراخوان گسترده این طرح ملی با جانمایی مکان‌ها در بیش از ۵۰۰ نقطه استان از طریق بیلبوردهای شهری، برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی آغاز می‌شود و طی آن از تمامی سرمایه گذاران برای ارائه طرح‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری دعوت به عمل خواهد آمد.

سریزدی با بیان اینکه کلیه عوامل در حال جمع آوری اطلاعات هستند و در صدد آن هستیم تا از بیشترین حجم مشارکت مردمی در این خصوص استفاده کنیم؛ گفت: اساس و پایه تعیین فرصت‌های سرمایه گذاری مشارکت مردم خواهد بود.

وی افزود: این مشارکت تن‌ها، سرمایه گذاری مادی نیست بلکه اندیشه و مطالبات مردم نیز برای ما در زمره فرصت‌های سرمایه گذاری به شمار می‌رود.

سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز یادآور شد: همایش فرصت‌های سرمایه گذاری البرز بهار ۹۳ و با رویکرد دعوت از سرمایه گذاران داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: پیش از آغاز همایش مذکور، با تشکیل سمیناری طی ۲ ماه آینده کلیه طرح‌ها و پیشنهادات مورد بررسی قرار می‌گیرد و در همایش اصلی که بهار ۹۳ خواهد بود زمینه فرصت‌های سرمایه گذاری فراهم می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز