خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی البرز عنوان کرد:

پتانسیل بالای البرز در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۲۲۰

استقرار سیستم اتوماسیون جامع تحت وب مرکز خدمات سرمایه گذاری در تسریع بخشی به روند صدور مجوزهای سرمایه گذاری موثر خواهد بود.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی البرز در جمع نمایندگان دستگاه‌های اجرایی عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری استان البرز گفت: هدف مرکز خدمات سرمایه گذاری، رفع موانع سرمایه گذاری در سطح استان است.

به گزارش ایلنا در کرج، ابوالفضل فلاح با بیان این مطلب افزود: میزان تقاضا جهت سرمایه گذاری در استان البرز رو به افزایش است و این استان از قابلیت ها و پتانسیل های فراوانی جهت جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برخوردار است.

وی در ادامه با بیان این که استقرار سیستم اتوماسیون جامع تحت وب مرکز خدمات سرمایه گذاری در تسریع بخشی به روند صدور مجوزهای سرمایه گذاری موثر خواهد بود، ابراز امیدواری کرد: با مساعدت نمایندگان دستگاه های اجرایی مذکور در ارائه تسهیلات لازم در راستای تسریع بخشی به روند صدور مجوزهای سرمایه گذاری، شاهد افزایش نرخ رشد سرمایه گذاری، افزایش سطح اشتغال و توسعه اقتصادی استان البرز باشیم.

این جلسه، با هدف بررسی سیستم اتوماسیون جامع تحت وب مرکز خدمات سرمایه گذاری استان البرز، گردآوری نظرات نمایندگان دستگاه های اجرایی عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری در راستای استقرار سیستم مذکور در اداره کل اقتصاد و دارایی استان البرز، برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز