خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه به استان البرز:

ورودی شهر کرج نیازمند مناسب سازی است / شهرداری کرج در آبادانی شهر با گشاده دستی عمل کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۹۲

در طول سال های اخیر شاهد رشد فزاینده جمعیتی در استان البرز و شهر کرج بوده ایم و افزایش رقم ۴ درصدی برای این استان بسیار بالا است.

ایلنا: وزیر راه و شهرسازی ضمن تأکید بر ضرورت ایجاد انضباط شهری در کرج، بهبود سطح کیفی با ساخت و سازهای شهری و مناسب سازی ورودی این استان را مورد تأکید قرار داد و گفت: با پرداخت سهم صنایع متعددی که در کرج استقرار دارند به نظر نمی رسد شهرداری مشکلی در بحثدرآمدی داشته باشد.

به گزارش ایلنا در کرج، عباس آخوندی در جلسه شورای حمل و نقل استان البرز روند شتابان و رشد جمعیتی استان البرز را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در طول سال های اخیر شاهد رشد فزاینده جمعیتی در استان البرز و شهر کرج بوده ایم و افزایش رقم ۴ درصدی برای این استان بسیار بالا است.

وی سفرهای گذشته خود به استان البرز را نیز یادآور شد و افزود: در هر سفری که به این استان داشتم همواره دو نقیصه عدم یکپارچگی درساختار شهری و کیفیت نازل محله ها بیش از هر عاملی به چشم می آمد.

وی خطاب به شهردار کرج که پیش تر در این جلسه مباحثی را در حوزه های مختلف شهری مطرح ساخته بود؛ بیان کرد: ساخت و سازهای کیفی در شهر کرج باید در دستور کار مدیران قرار گیرد و بیش از توجه به کمیت ها به کیفیت مطلوب زندگی مردم توجه داشت.

آخوندی همچنین تکمیل طرح تفضیلی شهر کرج را نیز مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: طرح تفضیلی شهر کرج باید هرچه سریعتر با هدف ارتقاء سطح کیفی تکمیل و نهایی شود.

آخوندی همچنین به ورودی نامناسب شهرکرج نیز اشاره کرد و گفت: ورودی کرج طی سال های اخیر تغییری نداشته است و نیاز است که در توسعه شتابان کنونی با فکر و ایده ای جدید نقطه اتصال و ورود خودروها به داخل شهر کرج مناسب سازی شود.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه ضرورت ایجاد انضباط شهری در کرج را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: با وجود صنایع متعددی که در این استان مستقر شده اند، به نظرمی رسد که با پرداخت سهم صنایع به شهرداری ها در بحثدرآمدی مشکلی وجود نداشته باشد و در پیگیری طرح تفضیلی و تأمین مالی باید با گشاده دستی عمل شود.

رسیدگی به کمبود امکانات در شهرک های اطراف استان البرز، مدیریت ترافیکی شهر کرج، بهره گیری از نهایت ظرفیت های سازمان نظام مهندسی، روند مطالعه کمربند سبز شهر کرج، از جمله تأکیدات وزیر راه و شهرسازی در جمع مسئولان، راهداران و مدیران حمل و نقل و پایانه های استان البرز بود، پیگیری تعمیر و مرمت پاسگاه های در مسیر راه ها و ایجاد پایانه کامیون ها نیز به عنوان رهاورد این سفر مورد تأکید قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز