خبرگزاری کار ایران

سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز:

طرح ملی جاده نظرآباد – اشتهارد تا پایان سال آتی به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۷۸

سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به صورت " مشارکتی و تهاتری " در پروژه‌های نیمه تمام استانی سهیم خواهند شد.

ایلنا: سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: رویکرد تیم استانداری البرز آن است تا با بهره‌مندی از ظرفیت‌های بخش خصوصی پروژه‌های نیمه تمام شتاب گیرد.

به گزارش ایلنا در کرج، مجید سریزدی در جریان سفر یک روزه خود به نظرآباد به پتانسیل‌های بالقوه این شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان نظرآباد در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان البرز از ظرفیت‌های فراوانی برخوردار است که باید با تدبیر آن‌ها را مدیریت کرد.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف توسعه محوری، فراهم سازی زیر ساخت‌ها الزامی‌ست.

سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در ادامه با اشاره به محدودیت‌های مالی کشور و تأثیر آن در طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، یکی از کلیدهای گشایش قفل پروژه‌های نیمه تمام را ورود بخش خصوصی دانست و گفت: رویکرد تیم استانداری البرز آن است تا با بهره‌مندی از ظرفیت‌های حوزه سرمایه گذاری در بخش خصوصی شتابی به پروژه‌های نیمه تمام داشته باشد.

وی افزود: از آنجا که پیش بینی می‌شود پروژه‌های نیمه تمام عمرانی همچنان در روند کندی قرار داشته باشد از این رو با اعلام فراخوان از سرمایه گذاران بخش خصوصی و به صورت تهاتری و مشارکتی دعوت به عمل می‌آید تا در این حوزه نیز ورود پیدا کنند.

سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز ادامه داد: پررنگ کردن نقش بخش خصوصی در پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان نقشه راهی است که می‌تواند توسعه و آبادانی استان و شهرستانهای پیرامونی را رقم بزند.

وی گفت: راهبرد و رویکرد تیم استانداری البرز بر آن است تا در تمامی حوزه‌ها نقش اقتصاد پر رنگ شود و به دنبال آن توسعه و آبادانی در این استان و شهرستانهای پیرامونی رقم زده شود.

وی افزود: با این رویه به نظر می‌رسد در حوزه راه‌های استان در سال آینده با مشکلی مواجه نباشیم.

سریزدی در ادامه به مشکل فاضلاب شهری و فقدان تصفیه خانه نظرآباد اشاره کرد و گفت: در کل کشور هزینه‌های بالایی بابت احداثسد و کانال صورت می‌گیرد، با پتانسیل‌هایی که در این شهرستان وجود دارد می‌توان از سرفصل اقدامات مشارکتی نیز به منظور رفع این مشکل کمک گرفت.

وی در پایان درباره طرح جاده نظرآباد – اشتهارد نیز بیان کرد: به جهت مشکلاتی که از استقرار شهرک‌های صنعتی در بحثراهی این شهرستان ایجاد شده است با پیگیری‌های جدی این طرح ملی تا پایان سال آتی به بهره برداری می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز