خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز آموزش عالی علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی کرج خبر داد:

پذیرش بدون کنکور دانشجو در مقطع کارشناسی جهاد دانشگاهی کرج

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۵۴

پذیرش دانشجو در این رشته بدون کنکور و به صورت غیر حضوری است.

ایلنا: رئیس مرکز آموزش عالی علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی کرج از پذیرش بدون کنکور دانشجو در رشته مدیریت خانواده در مقطع کار‌شناسی خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، رئیس مرکز آموزش عالی علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی کرج با اعلام این خبر گفت: هم اکنون در مرکز آموزش عالی علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی کرج هزار و ۵۰۰ دانشجو با ۱۴ کد رشته در مقطع کاردانی و کار‌شناسی در حال تحصیل هستند.

حسین آبین با اشاره به پذیرش ۵۰۰ دانشجو در سال تحصیلی جدید در این مرکز، گفت: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج از سال ۱۳۸۶ با کد رشته‌های محدود و ۲۵۰ دانشجو شروع به فعالیت نموده است و در حال حاضر بیش از هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۱۴ کد رشته در مقطع کاردانی و کار‌شناسی در حال تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه این مرکز در حال حاضر در کار‌شناسی ناپیوسته پودمانی رشتهٔ مدیریت خانواده دانشجو می‌پذیرد، افزود: علاقه‌مندان برای ثبت نام در رشتهٔ مدیریت خانواده، می‌توانند تا تاریخ ۱۱ آذرماه به پایگاه اینترنتی به آدرس www. Sateb. uast. ac. ir مراجعه نمایند.

آبین خاطر نشان کرد: پذیرش دانشجو در این رشته بدون کنکور و به صورت غیر حضوری است.

رئیس مرکز آموزش عالی علمی – کاربردی کرج گفت: اسامی پذیرفته شدگان از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: این مرکز در نظر دارد در ترم دوم سال جاری، در پنج کد رشتهٔ جدید با عناوین کاردانی معماری گرایش معماری داخلی، کار‌شناسی حرفه‌ای رشته انیمیشن گرایش کارگردانی، نقاشی ایرانی، تصویربرداری و عکاسی گرایش تبلیغات نیز دانشجو بپذیرد.

هم اکنون مرکز علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی کرج واقع در عظیمه، در ۱۴ کد رشته از جمله گرافیک، معماری، معماری گرایش طراحی محیط داخلی، انیمیشن، نقاشی گرایش هنرهای تجسمی، نقاشی ایرانی، فیلم سازی گرایش عکاسی و فیلم برداری، عکاسی، فیلم سازی گرایش نقاشی متحرک، معماری شهری و معماری روستایی در حال فعالیت است و علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۳۲۵۳۸۸۵۵،۳۲۵۳۶۴۶۹-۰۲۶، داخلی ۱۰۶ تماس حاصل نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز