خبرگزاری کار ایران

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان:

راهیابی ۶۳۹ نفر از دانش آموختگان کارشناسی دانشگاه کاشان به دوره کارشناسی ارشد

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۹۹۷

نفر از دانش آموختگان کارشناسی دانشگاه کاشان در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی(دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال ۱۳۹۳ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور پذیرفته شدند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان گفت: ۶۳۹ نفر از دانش آموختگان کارشناسی این دانشگاه در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی(دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال ۱۳۹۳ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور پذیرفته شدند.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان، دکتر محمد الماسی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس رتبه بندی و اعلام سازمان سنجش آموزش کشور سال گذشته، دانشجویان دانشگاه کاشان در پذیرفته شدن دوره های تحصیلات تکمیلی به رتبه ششم نائل شد.

وی، به پذیرفته شدن دو هزار و ۷۴۰ دانشجوی جدید در دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در سال تحصیلی ۹۳ - ۹۴ این دانشگاه اشاره کرد و افزود: یک هزار و ۵۵۱ دانشجو در دوره کارشناسی، یک هزار و هفت نفر دانشجو در دوره کارشناسی ارشد و ۱۸۲ نفر در دوره دکترای این دانشگاه امسال پذیرفته شدند.

در دانشگاه کاشان حدود هشت هزار دانشجو مشغول به تحصیل می باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز