خبرگزاری کار ایران

مدیر کل استاندارد استان البرز:

مسئولیت هر گونه حادثه احتمالی در آسانسورهای فاقد تاییدیه ایمنی به عهده مالکین خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۴۱

صدور پایان کار ساختمان‌ها منوط به صدور تاییدیه ایمنی آسانسور ساختمان‌ها توسط اداره کل استاندارد است.

ایلنا: طبق مصوبه شورای عالی استاندارد؛ استاندارد آسانسور از سال ۱۳۸۲ اجباری اعلام شده است و پس از این تاریخ بهره برداری ار آسانسور‌ها صرفا با تاییده استاندارد مجاز است.

به گزارش ایلنا در کرج، علی سعادتی با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر با همکاری خوب شهرداری‌های استان صدور پایان کار ساختمان‌ها منوط به صدور تاییدیه ایمنی آسانسور ساختمان‌ها توسط اداره کل استاندارد است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۷۸ تاییدیه ایمنی آسانسور توسط اداره کل استاندارد البرز صادر شده است.

سعادتی در ادامه ضمن هشدار به مالکان و پیمانکاران ساختمانی در خصوص استفاده از آسانسورهای فاقد تاییدیه ایمنی استاندارد تاکید کرد: مسئولیت هر گونه حادثه احتمالی در آسانسورهای فاقد تاییدیه ایمنی به عهده مالکین خواهد بود.

سعادتی اعتبار صدور تاییدیه ایمنی آسانسور‌ها را یک سال اعلام و افزود: مالکین موظفند پس از انقضای مهلت مذکور برای بازرسی مجدد و اخذ تاییدیه ایمنی آسانسور به اداره کل استاندارد مراجعه نمایند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین مالکین آسانسورهایی که آسانسور نصب شده آن‌ها قبل از سال ۱۳۸۲ به بهره برداری رسیده است، مکلف‌اند برای اخذ تاییدیه ایمن به استاندارد مراجعه کنند.

این مسئول در پایان در پایان یادآور گفت: به منظور تکریم ارباب رجوع و صرفه جویی در وقت، هزینه و همچنین کاهش ترافیک و آلودگی هوا، ارائه خدمت به شهروندان استان البرز در این زمینه به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به اداره کل استاندارد نخواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز