خبرگزاری کار ایران

امیر بهمنی:

قالیباف با درآمدهای ناپایدار، اختلالات پایدار شهری ایجاد کرد

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۵۶۳

دکتر امیر بهمنی گفت: باید پرسید در مقابل عوارضی که دریافت می‌شود چه خدماتی به شهروندان داده می‌شود؟ به نظر من مهم‌ترین وظیفه شورای شهر انتخاب شهردار و همچنین شفاف‌سازی صورت‌های مالی شهرداری است.

دکتر امیر بهمنی، کاندیدای انتخابات شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که برنامه شما برای ایجاد یک درآمد پایدار برای شهرداری تهران چیست،  گفت: بنده شرایط کنونی شهرداری را بررسی کرده‌ام. در حال حاضر عمده منبع درآمدی شهرداری تهران از محل فروش بی‌رویه تراکم است. همچنین شهرداری تهران از محل دریافت عوارض کسب درآمد می‌کند.

این استاد دانشگاه با اشاره به دریافت عوارض از شهروندان اظهار داشت: در حال حاضر دریافت غیرشفاف عوارض مشکل‌ساز شده است زیرا مردم نمی‌دانند عوارض پرداختی در کجا هزینه می‌شود؟ در حال حاضر شاهد فروش طرح ترافیک به مردم هستیم در حالی که هوای تهران آلوده است. چرا باید طرح ترافیک فروخته شود. متصدی ورود به طرح ترافیک باید نیروی انتظامی باشد نه شهرداری. این بدترین رویکرد ممکن است.

دکتر بهمنی افزود: باید سریعا فروش بی‌رویه تراکم را متوقف کنیم. در مدیریت شهرداری قالیباف شاهد هستیم که درآمدهای ناپایدار شهری باعث ایجاد اختلالات پایدار در سطح شهر شده است. من اگر به شورای شهر راه پیدا کنم تراکم فروشی به شکل کنونی را متوقف می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز