خبرگزاری کار ایران

گمرک ایران اعلام کرد؛

خدمات‌ گمرکی رایگان ۱۲ هزار و ۴۳۲ خودرو برای مسافران‌نوروزی در کیش

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۱۶۹

با اعلام گمرک ایران، خدمات گمرکی بالغ بر ۱۲ هزار و ۴۳۲ دستگاه خودرو به صورت کاملا رایگان برای مسافران نوروزی جزیره کیش انجام شده است.

به گزارش ایلنا، با پایان دور اول سفرهای نوروزی و با وجود نامساعد بودن هوا و دریا در طول این ایام، خدمات گمرکی مربوط به بالغ بر ۱۲۴۳۲ خودرو و ۵۰۱۴۲ مسافر از طریق گمرکات بندرلنگه برای عزیمت مسافران نوروزی به جزیره کیش انجام شده است. در این میان تعداد ۵۰۱۴۲ نفر مسافر از طریق سه گمرک بندرلنگه، بندر چارک و بندر آفتاب به جزیره کیش منتقل شده‌اند.

بیشترین حجم خدمات گمرکی در گمرکات بندرلنگه مربوط به گمرک بندر چارک بوده که شامل صدور۷۸۰۰ برگ کران‌بری(کابوتاژ) خودرو بوده و در حدود ۳۰۱۹۱ نفر مسافر از طریق این گمرک وارد جزیره کیش شده‌اند.

همچنین ایام نوروز برای اولین بار خط کشتیرانی بندرلنگه به دبی اضافه شد که پیش از این ایام نوروز تعطیل بود. این ایام با توجه به وضعیت جوی نامناسب و لغو شدن حرکت کشتی‌ها خدمات گمرکی مربوط به ۷۳۰ مسافر انجام شد.

کشیک نوروزی گمرکات بندرلنگه از آغازین روزهای سفرهای نوروزی به‌صورت تمام‌وقت و در سه شیفت کاری در روز پذیرای مهمانان نوروزی برای خدمات گمرکی بوده‌اند که به‌صورت کاملا رایگان انجام می‌شود ضمن اینکه مسیر انتقال زمینی و خودرویی به جزیره کیش از سه بندر لنگه، چارک و آفتاب انجام می‌شود که این گمرکات از دفاتر زیرمجموعه اداره کل گمرکات بندرلنگه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز