خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

حمل و نقل مسافران با قطاره ویژه نوروزی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۹۸۷

رئیس گروه امور مسافری شرکت راه آهن شمال کشور گفت : با توجه به حضور زیاد مسافران نوروزی و لزوم ارائه امکانات لازم برای تردد مسافران ، رام ویژه قطار برای حمل مسافران در این استان لحاظ شده است .

عیسی احمدی در گفت و گو با ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به افزایش حجم مسافران ریلی ، اظهار داشت: این رام ویژه قطار برای حمل مسافران نوروزی در مازندران مربوط به مسیر پل سفید در شهرستان سوادکوه به ساری است .

وی افزود : این قطار به تعداد چهار سالن و ظرفیت 320 نفر هر روز تا پایان تعطیلات نوروزی به صورت رفت و برگشت فعالیت می کند .

رئیس گروه امور مسافری شرکت راه آهن شمال کشور 9 و 30 دقیقه صبح ساعت حرکت این قطار از پل سفید است که ساعت 11 صبح در ساری به مقصد می رسد .

وی گفت: همچنین حرکت این قطار از ساری ساعت 11 و 20 دقیقه صبح و ورود آن ساعت 12 و 40 دقیقه در پل سفید است .

احمدی افزود: که با فعالیت این رام ویژه نوروزی شرکت راه آهن شمال از کلافگی مسافران نوروزی از ترافیک جاده ای کاسته شود تا براحتی و سرعت به مقصد برسند .

وی ادامه داد: از آغاز طرح نوروزی تا هشتم فروردین امسال با فعالیت 100 رام قطار شرکت راه آهن شمال حدود 50 هزار مسافر جابجا شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز