خبرگزاری کار ایران

محور قم - گرمسار در ایام نوروز مسدود است

کد خبر : ۱۵۵۰۷۹

محور قم - گرمسار در ایام تعطیلات نوروز مسدود است و مسیر جایگزین هم آزادراه قم - تهران و برای وسایط نقلیه سنگین جاده قدیم قم - تهران است.

مدیر راهداری راه و شهرسازی استان قم گفت: محور قم - گرمسار در ایام تعطیلات نوروز مسدود است و مسیر جایگزین هم آزادراه قم - تهران و برای وسایط نقلیه سنگین جاده قدیم قم - تهران است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، اکبر سلیمیان با اعلام این خبر افزود: پرسنل راهداری برای خدمت دهی به مردم در این ایام به صورت آماده باش کامل در خدمت مسافران و زائران کریمه اهل بیت(س) است.

وی با اشاره به اینکه شهر قم راه مواصلاتی بین ۱۷ استان است، افزود: بسیاری از موارد هدف نهایی مسافران شهر قم نیست، اما برای ساعاتی را در استان برای زیارت کریمه اهل بیت(س) و مسجد مقدس جمکران توقف می کنند.

وی با تاکید بر اینکه بستن کمربند ایمنی لازم و ضروری است، گفت: مسافران نوروزی برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت راههای استان می توانند با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل نمایند.

سلیمیان در پایان ضمن تاکید بر حفظ تمامی جانب ایمنی در سفرهای برون شهری خصوصا تعطیلات نوروزی از سوی رانندگان محترم گفت: بی تردید جاده رام راننده با احتیاط است، توجه به فرامین پلیس، علائم و نقوش جاده ای، تابلوهای اطلاعاتی - انتظامی و غیره می تواند تامین کننده سفری مطمئن باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز