خبرگزاری کار ایران

بارش برف سنگین در مشهد برق؛

وضعیت برق مشهد پایدار است

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۰۵۹

به دنبال بارش برف سنگین در شهر مشهد، شبکه های برق در مشهدالرضا برای تأمین برق بیش از یک میلیون و 460 هزار مشترک در این شهر، همچنان پایدار است.

به‌گزارش ایلنا، "علیرضا کاشی" مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد گفت: بارش برف سنگین به ارتفاع 35 سانتی‌متر در مشهد از روز جمعه 29 بهمن ماه 95 آغاز شده است؛ اما به رغم شدت بارش‌ها، خدمت رسانی به شهروندان و زائرین بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه (ع) بدون مشکل است.

وی تصریح کرد: در پی بارش 35 سانتی متری برف در مشهد با هماهنگی های انجام شده 350 نفر از نیروهای عملیاتی در قالب 150 دستگاه خودرو با تجهیزات کامل و لازم به صورت آماده باش در خدمت آحاد مردم قرار گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه در محدوده عملیاتی شهر مشهد 21 هزار و 500 کیلومتر شبکه برق وجود دارد، گفت: به لطف خدا و با تلاش کارکنان شرکت توزیع برق مشهد شبکه های موجود همچنان پایدار و برق شهروندان عزیز تأمین شده است.

کاشی در پایان گفت: با توجه به شرایط جوی موردنظر خوشبختانه هیچ گونه مشکل حادی در تأمین برق محدوده عملیاتی شهر مشهده گزارش نشده و تمامی شبکه های برق به صورت کاملاً پایدار بوده و برق موردنیاز مشترکین نیز تأمین شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز