خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت نیروی برق همدان خبر داد:

آماده‌باش و فعالیت 95 اکیپ عملیاتی برق در استان همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: 95 اکیپ عملیاتی برق در سطح استان در حال ارائه خدمات و رفع عیوب شبکه‌ها و حل مشکل قطعی برق هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، حاجی‌رضا تیموری با اشاره به بارش برف که از شب گذشته آغاز شده است، اظهارداشت: در پی بارش برف سنگین و از مدار خارج شدن تعدادی از پست‌های 63 و فیدرهای 20 کیلوولت در سطح استان، برق برخی از نقاط شهری و روستایی استان قطع است.
 
وی افزود: در شهرستان نهاوند پست‌های 63 به 20 نهاوند 1 و 2 و فیروزان به طور کامل قطع بود که با تلاش همکاران فوق توزیع برق‌دار شدند که از 24 فیدر ، 3 فیدر به دلیل مشکلات روی خط از جمله شکسته شدن تیرهای خطوط بی برق است.
 
رئیس کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: در شهرستان ملایر نیز پست‌های 63 به 20 ملایر 1، 2 و 3 قطع بوده و تقریباً 100 درصد برق این شهرستان قطع است. 
 
به گفته وی پست 63 به 20 قهاوند نیز برق‌دار شده است و فقط 2 فیدر 20کیلوولت قطع باقی مانده است و در شهرستان کبودراهنگ 9 فیدر از 29 فیدر موجود در شهرستان قطع بودند که در حال حاضر تعداد فیدرهای قطع به 2 فیدر کاهش یافته است.
 
تیموری با اشاره به قطع بودن 5 فیدر از 10 فیدر شهرستان فامنین عنوان کرد: در این شهرستان نیز 4 فیدر وصل شده و در حال حاضر یک فیدر قطع است.
 
وی با بیان اینکه پست 63 به 20 صالح‌آباد شهرستان بهار با 3 فیدر از مدار خارج شده بود، ابراز داشت: در حال حاضر این پست وارد مدار شده و هر 3 فیدر برق‌دار هستند.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: 95 اکیپ عملیاتی برق در سطح استان در حال ارائه خدمات و رفع عیوب شبکه‌ها و برق‌دار کردن مناطق بی‌برق هستند.
 
وی خاطرنشان کرد:  دکل 63 کیلوولت چهار مداره در منطقه مهرآباد ملایر نیز سقوط کرده و تمام اکیپ‌های فوق توزیع و توزیع در حال عملیات هستند و به محض مانور پست‌های فوق توزیع، نسبت به برقدار کردن منطقه اقدام می‌شود.
 
وی ضمن تقدیر از همکاری و همراهی مردم شریف استان همدان از هم‌استانی‌ها درخواست کرد در صورت مشاهده شکسته شدن تیرها، بریدن سیم‌ها و شکستگی شاخه درختان در مجاورت سیم‌های برق هر چه سریع‌تر به مرکز 121 شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اطلاع دهند تا نسبت به رفع مشکل اقدام شود.

کد خبر : ۴۵۹۱۱۳