خبرگزاری کار ایران

وزیر حمل و نقل عراق:

ممنوعیت ورود شرکت «عراق‌ایرویز» به حریم هوایی اروپا لغو شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۱۹۲

وزیر حمل و نقل عراق از لغو ممنوعیت ورود هواپیماهای شرکت هوایی «عراق‌ایرویز» به حریم هوایی اروپا خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از السومریه، «کاظم فنجان الحمامی» وزیر حمل و نقل عراق اعلام کرد نام شرکت حمل و نقل هوایی عراق از فهرست سیاه اروپا خارج شده و ممنوعیت ورود هواپیماهای این شرکت به حریم هوایی اروپا نیز لغو شده است.

وی همچنین از افتتاح دفتر آژانس ایمنی حمل و نقل هوایی اروپا در فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و افزود در دو ماه آینده نام شرکت هواپیمایی عراق در فهرست سفید این آژانس به ثبت می‌رسد.

الحمامی ضمن ابراز رضایت از این رویداد، اعلام کرد این قدمی جدی و ارزشمند برای بهبود روابط به منظور افزایش حجم پروازها بین عراق و اروپا و همچنین ثبت نام شرکت هواپیمایی عراق در فهرست سفید است.

آژانس ایمنی حمل و نقل هوایی اروپا بیش از دوسال است که نام شرکت هوایی عراق را به بهانه نبود ایمنی لازم از ورود به حریم هوایی اروپا منع کرده است.

وزارت حمل و نقل عراق از سال گذشته اقدام‌های خود برای خروج نام شرکت هوایی عراق از فهرست سیاه و بهبود روابط حمل و نقلی با این آژانس را آغاز کرده بود.

آژانس ایمنی حمل و نقل هوایی اروپا نیز برای خروج نام شرکت هوایی عراق از فهرست سیاه، این شرکت را ملزم به ارتقاء سطح بعضی از معیارهای لازم کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز