خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه اغذیه فروشان در گفتگو با ایلنا:

فروش ساندویچ سرد در ماه رمضان بلامانع است

رییس اتحادیه اغذیه فروشان مواد غذایی گفت: سال گذشته 900 واحد برای فروش اغذیه سرد در ماه رمضان مراجعه کردند که پیش بینی می شود امسال نیز همین تعداد مراجعه کنند.

اسداله احمدی شهریور، رییس اتحادیه اغذیه فروشان مواد غذایی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل و پیگیری اتحادیه صنف اغذیه فروشان مواد غذایی و موافقت اداره اماکن تهران بزرگ مقرر شد کلیه واحدهای صنفی که دارای پروانه کسب هستند به صورت قانونی و با مراجعه به اتحادیه و دریافت گواهی در ایام ماه رمضان اقدام به فروش ساندویچ سرد کنند.

وی گفت: در این راستا سال گذشته 900 واحد برای فروش اغذیه سرد در ماه رمضان مراجعه کردند که پیش بینی می شود امسال نیز همین تعداد مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه اکثرا واحد های کوچک برای این موضوع اقدام می کنند افزود: البته منطقه بازار از این موضوع مستثنی است و نباید در این منطقه غذایی به فروش رسد.

احمدی شهریور افزود: بر اساس این دستورالعمل هیچ مشتری در داخل مغازه و دور و اطراف آن نمی تواند غذایی که تهیه کرده را میل کند و باید با رعایت کلیه شئونات واحدها اقدام به فروش ساندویچ سرد کنند.

احمدی شهریور ادامه داد: موضوع دیگری که با آن موافقت شد طرح فروش اغذیه از سوی اصناف از افطار تا سحر است و کلیه واحد های پزنده از افطار تا سحر می توانند باز باشند و فعالیت کنند.

رییس اتحادیه اغذیه فروشان مواد غذایی تصریح کرد: هم اکنون 2700 واحد صنفی اغذیه فروش در تهران فعال است که از این تعداد 400 تا 500 واحد فاقد جواز و پروانه کسب هستند که باید برای دریافت پروانه اقدام کنند در غیر این صورت  پس از 15 روز پلمپ خواهند شد .

کد خبر : ۲۸۳۹۳۵