خبرگزاری کار ایران

طرح بهینه سازی مصرف آب شرب در کمیسیون انرژی مجلس بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۳۸۶

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، از بررسی طرح بهینه سازی مصرف آب شرب در این کمیسیون با حضور برخی مسوولان و کارشناسان دستگاه های اجرایی خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از خانه ملت، حسین امیری خامکانی در تشریح جزییات جلسه امروز سه شنبه کمیسیون انرژی مجلس، گفت: بررسی طرح افزایش جمعیت بهره مند روستایی کشور از آب شرب و همچنین طرح بهینه سازی مصرف آب شرب در دستور کار این جلسه کمیسیون قرار داشت.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، از حضور برخی کارشناسان دستگاه های اجرایی از جمله وزارت نیرو، وزارت کشور و همچنین وزارت راه و شهرسازی خبر داد و گفت: در خصوص دو طرح مذکور بحث های اولیه صورت گرفت تصمیم گیری و تصویب نهایی به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به کمبود وقت ، سایر مواردی که در دستور کار امروز کمیسیون انرژی قرار داشت از جمله بررسی طرح اصلاح ماده (186)قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و انتخاب و معرفی دو(2) نفر از نمایندگان متقاضی در اجرای بند( 3 )جزء الف ماده یک قانون عضویت و لغو عضویت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برخی از شوراهای عالی، مجامع و سایر هیأت ها جهت عضویت ناظر در شورایعالی انرژی به مجلس به جلسه هفته آینده کمیسیون موکول شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز