خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد:

کسبه شناسه یکتا نگیرند از خدمات حکومتی محروم می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۴۹۷

مقام مسئول در وزارت اقتصاد گفت: از ٢۶ اردیبهشت ماه هر کسبه‌ای شناسه یکتا نداشته باشد از خدمات حکومتی محروم خواهند شد .

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، امیر سیاح در هشتاد و یکمین جلسه هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار با اشاره به کارزار تبدیل پروانه کسب‌های کاغذی یه شناسه یکتا( مجوز الکترونیکی) اظهار داشت: باید بیش از دو میلیون پروانه کسب کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شوند و خوشبختانه واحد‌های صنفی هم برای تحقق این موضوع پای کار هستند.

وی با تاکید بر اینکه تا ٢۵ اردیبهشت ماه باید تمام پروانه‌های کسب های کاغذی الکترونیک و به شناسه یکتا تبدیل شوند، گفت: اگر کسبی ٢۶ اردیبهشت ماه شناسه یکتا نداشته باشد از تمام خدمات حکومتی محروم خواهد شد. 

رییس مرکز بهبود کسب و کار وزارت اقتصاد با بیان اینکه الزام دریافت شناسه یکتا موضوع قانون است، ادامه داد: دریافت شناسه یکتا موضوع تبصره ٧ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار است و طبق قانون هر کسبه‌ای که شناسه یکتا نداشته باشد در واقع فاقد مجوز است.

سیاح با تاکید براینکه تمام فعالان اقتصادی باید کد یونیک داشته باشند، گفت: از ٢۵ اردیبهشت به بعد اگر کسبه‌ای این کد را نداشته باشند فاقد مجوز شناخته می‌شوند و تمام مجوزها و مشوق‌های دولتی و حکومتی برای آنها حذف خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز