خبرگزاری کار ایران

قائل به استمرار گفت‌وگوهای فنی و حقوقی ایران-کویت در موضوع میدان آرش هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۲۷۸

گفت‌وگوهای فنی بین ما و طرف کویتی در مقطعی انجام شده و همچنان قائل به استمرار گفت‌وگوهای تیم‌های فنی و تخصصی و حقوقی دو کشور هستیم. ملاحظات دقیق فنی و حقوقی داریم و آن را در همان چارچوب مطرح کرده و ادامه می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، ناصر کنعانی در نشستی خبری در مورد آخرین وضعیت پیگیری‌های وزارت خارجه در ارتباط با مسئله میدان گازی آرش گفت: ترجیح می‌دهیم این موضوع خارج از مکانیسم رسانه‌ای بین دو کشور مطرح شود چون موضوع کاملا تخصصی، فنی و حقوقی است و طرح موضوع در رسانه‌ها کمک‌کننده به مسأله نیست.

وی افزود: در دیدارها بین دو وزیر خارجه موضوع مطرح شده و در آخرین دیدار دو وزیر خارجه در ژنو نیز این موضوع مطرح و مورد پیگیری ما بوده است. ایران بر سیاست ثابت و همیشگی خود برای توسعه مناسبات با همسایگان همواره تأکید کرده و بر این باوریم همه مشکلات و سوءتفاهمات با همسایگان می‌تواند  از طریق گفت‌وگو حل و فصل شود و نیازی به مداخله طرف‌‌های ثالث و خارج از منطقه نیست. موضوعاتی از این دست اگر به صحنه رسانه‌ای کشیده شود نتیجه‌ای جز پیچیده‌تر شدن این موضوعات فنی و تخصصی نخواهد داشت.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: گفت‌وگوهای فنی بین ما و طرف کویتی در مقطعی انجام شده و همچنان قائل به استمرار گفت‌وگوهای تیم‌های فنی و تخصصی و حقوقی دو کشور هستیم. ملاحظات دقیق فنی و حقوقی داریم و آن را در همان چارچوب مطرح کرده و ادامه می‌دهیم.

وی بیان داشت: ملاحظات دقیق فنی و حقوقی داریم و در همان چارچوب دیدگاه‌های خود را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز