خبرگزاری کار ایران

ورود ۱۰۰ خودرو به ناوگان پستی/ راه‌اندازی ۱۵ خط جدید پست

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۴۶۳

بیش از ۱۵ خط جدید پستی راه‌ اندازی خواهیم کرد که روی کیفیت و سرعت توزیع مرسولات تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمود لیائی در مراسم رونمایی از چند پروژه پستی اظهار داشت: هدف ما از ورود ناوگان جدید به شبکه پستی کشور تمرکززدایی از تهران با ورود ناوگان جدید به شبکه پستی کشور است. تاکنون تمرکز ما برای توزیع مرسولات در تهران بود. 

وی افزود: اکنون و با ورود ناوگان جدید تمرکز از تهران برداشته و در کل کشور توزیع خواهد شد. این ماشین‌ها را به سمت تمامی استان‌ها رهسپار می‌کنیم و در اختیار تمام استان‌ها قرار می‌دهیم.

معاون وزیر ارتباطات ابراز امیدواری کرد که با حمایت وزارت ارتباطات بتوانیم راهی که اکنون برای نوسازی ناوگان و هوشمندسازی تجهیزات شبکه پستی آغاز کردیم را ادامه بدهیم و بتوانیم پیشرفت محسوسی داشته باشیم.

در ادامه محمد احمدی از ورود حدود ۱۰۰ کامیون، کامیونت و ون به ناوگان پستی کشور خبر داد و اظهار داشت: ساختار اصلی شرکت ملی پست به نیروی انسانی متکی است و در هم تنیدگی زندگی اجتماعی با همکاران پستی ظرفیتی را به وجود آورده است که هیچ سازمانی به این شکل نیست.

وی افزود: رسیدن به هوشمندسازی شرکت ملی پست به استانداردسازی فرایندها مربوط می‌شود. اکنون نیازمند توسعه زیرساخت هستیم.

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست  با اشاره به ورود بیش از ۱۰۰ کامیون، کامیونت و ون به ناوگان پستی کشور تصریح کرد: بیش از ۱۵ خط جدید پستی راه‌ اندازی خواهیم کرد که روی کیفیت و سرعت توزیع مرسولات تاثیر بسزایی خواهد گذاشت. مساله‌ای که در نقاط مرزی کشور بیش از دیگر مناطق با آن مواجه هستیم.

وی گفت: امروز همزمان با رونمایی از خودروها ۱۵ خط جدید راه‌اندازی و ۱۰ خط موجود را بهسازی خواهیم کرد و پروژه دیگر توسعه دسترسی مردم به خدمات پستی است که این کار را از طریق اپلیکیشن آپ آماده کرده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز