خبرگزاری کار ایران

اعلام فهرست خودروهای عرضه شده در مرحله دوم سامانه یکپارچه فروش

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۴۳۸

از امروز 20 اردیبهشت، امکان وکالتی‌کردن حساب‌ها با سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان، برای متقاضیان ثبت‌نام در نوبت دوم طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی فراهم شده است.

به گزارش ایلنا،  طبق اعلام قبلی از امروز چهارشنبه 20 اردیبهشت امکان افتتاح حساب وکالتی برای خرید خودرو از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودرو فراهم شده است و متقاضیان ثبت‌نام در نوبت دوم سامانه یکپارچه خرید خودروی داخلی (براساس فرآیند نوبت دهی) تا روز جمعه 29 اردیبهشت مهلت دارند با افتتاح حساب وکالتی با سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان و بلوکه کردن مبلغ یکصد میلیون تومان، نسبت به ثبت‌نام در این سامانه اقدام کنند.

فهرست خودروهای عرضه شده در این دور از عرضه یکپارچه به شرح ذیل است:

*شرکت سایپا

کوییک GX

کوییک اتوماتیک

کوییک GX R

ساینا S

ساینا S اتوماتیک

ساینا GX

ساینا GX اتوماتیک

ساینا GX دوگانه‌سوز

شاهین

شاهین اتوماتیک

اطلس

*شرکت مدیران خودرو

آریزو ۶ پرو

تیگو ۸ پرو

ایکس ۵۵ پرو

ایکس ۲۲ پرو اتوماتیک

ایکس ۲۲ پرو دنده‌ای

آریز و۵ توربو

*شرکت فردا موتورز

فردا SX5

فردا T5

سوبا M4

*شرکت کرمان موتور

جک S3

جک J4

جک J7

گفتنی است، صرفاً متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آنها ازسوی بانک ارسال شده است، می‌توانند از روز سه شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ تا جمعه ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ نسبت به ثبت نام اولیه به منظور تشکیل لیست نوبت دهی (لیست انتظار) برای خودروی مدنظر، در سامانه https://www.esalecar.ir اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز