خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان راهداری در گفت وگو با ایلنا:

وضعیت راه‌های ارتباطی کوهرنگ عادی است/ بازگشایی تمام راه‌های روستایی تا پایان امروز

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۳۶۳

معاون سازمان راهداری اظهار داشت: وضعیت امروز منطقه کوهرنگ بحرانی نیست و تا پایان امروز تمام راه‌های روستایی و اصلی باز گشایی می‌شود.

خداداد مقبلی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره آخرین وضعیت راه‌های ارتباطی با روستاهای کوهرنگ اظهار داشت: بارش برف از یکشنبه در این منطقه آغاز شد و با ارتفاع برف، راه‌های ١۵٠ روستای این منطقه مسدود شد که تا روز گذشته راه‌های ارتباطی ١٢٠ روستا باز و ٣٠ راه روستایی باقی ماند. 

وی با بیان اینکه نیروهای سازمان راهداری و سایر دستگاه‌ها به صورت شبانه‌روز در حال تلاش برای بازگشایی راه‌ها هستند، گفت: تا پایان امروز  راه ارتباطی ٣٠ روستای باقیمانده هم باز خواهد شد و شاید بازگشایی راه ارتباطی یک یا دو روستای شهرستان کوهرنگ تا فردا طول بکشد و آن هم به دلیل این است که هر چند تعداد خانوار این روستاها کم هستند اما طول این روستاها گسترده است و در چلگرد و مرکز شهرستان کوهرنگ قرار دارند.

معاون ساخت و نگهداری راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری با بیان اینکه محور اصلی این منطقه که استان چهار محال و بختیاری را به استان خوزستان متصل می‌کند، هم تا پایان امروز بازگشایی می‌شود، گفت: راه اصلی که چری را به مسجد سلیمان و به لالی استان خوزستان متصل می‌کند هم امروز بازگشایی خواهد شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. 

مقبلی با تاکید بر اینکه وضعیت شهرستان کوهرنگ بحرانی نبوده و هم‌اکنون وضعیت عادی است، افزود: وضعیت امروز این منطقه بحرانی نیست و تا پایان امروز تمام راه‌های روستایی و اصلی باز گشایی می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز