خبرگزاری کار ایران

عضو اتاق بازرگانی اصفهان:

بندرخشک اصفهان را از رکود اقتصادی نجات می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۲۶۵

تاسیس بندر خشک می تواند جایگاهی استراتژیک برای توزیع کالای گمرکی فرآهم آورد.

عضو اتاق بازرگانی اصفهان اظهارداشت: هرچه مدیران ارشد و تاثیر گذار استان برای تاسیس بندرخشک در اصفهان بیشتر تلاش کنند قطعا آیندگان استان اصفهان بیشتر منتفع خواهند شد. از این زاویه تاسیس بندرخشک ناجی نصف جهان خواهد بود.

به گزارش ایلنا، رضا برادران اصفهانی در این رابطه ادامه داد: بندر خشک محلی برای تبادلات کالایی در یک محل مناسب‌تر از بندرگاه‌های متدوال است چرا که نمونه این بنادر در کشورهای دیگر دنیا یا استان‌های دیگر ایران تاسیس شده و به خوبی جواب داده است.

وی افزود: در تایید تاسیس و ایجاد بندرخشک در اصفهان همین کافی است که بدانیم ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌های خطوط باری زمینی و هوایی، می‌توان گسترش تعاملات حمل و نقلی را در کشورو منطقه رقم زد.

برادران اصفهانی با اشاره به اینکه تدوین سیستم یکپارچه حمل و نقل در استان به عنوان بستر تاسیس بندر خشک ضروری به نظرمی‌رسد، ادامه داد: برای رسیدن به این مهم با برنامه‌ای مدون می‌توان پیوند و همپوشانی دقیقی بین دستگاه‌ها ایجاد کرد.

وی با اشاره به پیوستن ایران به کنوانسیون بنادر خشک افزود: با پیوستن کشور ایران به کنوانسیون بنادر خشک امکان استفاده از تجارب دیگر کشور‌ها در این زمینه فراهم شده است و این در حالی است که تدوین برنامه‌های راهبردی، مستلزم برخورداری از یک ساختار منسجم درسازمان است که در حال حاضر این موضوع با چالش جدی مواجه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز