خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خمینی شهر خبر داد:

آموزش ایمنی به ۳ هزار کارگر ساختمانی در شهرستان خمینی‌شهر

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۷۹۴

با توجه به افزایش حوادثکارگری در پنج سال اخیر در شهرستان خمینی شهر، دوره‌های آموزش ایمنی به کارگران ساختمانی این شهرستان برگزار شد.

ایلنا: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خمینی شهر گفت: با توجه به درصد بالای حوادثکارگاههای ساختمانی در شهرستان خمینی شهر اصفهان، بر اساس تصمیم مشترک سازمان تامین اجتماعی شعب درچه و خمینی شهر دوره آموزش ایمنی ۳ هزار کارگر ساختمانی برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ محمد تجلی تصریح کرد: بر اساس این طرح کارگران بیمه شده ساختمانی جهت برگزاری دوره آموزش ایمنی به این اداره معرفی شدند و با همکاری بازرسان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فرم معرفی نامه تدوین و مقدمات معرفی بالغ بر ۳۰۰۰ نفر از کارگران ساختمانی فراهم شد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خمینی شهر در ادامه کار با هماهنگی مرکز تحقیقات، تعلیمات و حفاظت بهداشت کار اصفهان و استفاده از سایر منابع از جمله آئین نامه‌های مصوب شورای عالی کار و تصاویر حوادثشهرستان و استان و استفاده از ظرفیت‌های موجود در اداره بازرسی کار استان بسته آموزشی تهیه شد.
تجلی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی از شهریور ماه آغاز شد و در هر دوره ۵۰ نفر آموزش دیده‌اند و با برگزاری ۴ جلسه در هفته، نزدیک به ۳ هزار نفر آموزش دیده‌اند.
وی استقبال از این دوره آموزشی را بسیار خوب بر شمرد و ابراز امیدواری کرد با برگزاری این دوره‌ها در سال آینده شاهد کاهش حوادثناشی از کار ساختمانی در این شهرستان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز