خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاکید کرد:

برخلاف سایر استان‌ها، دامنه تغییر و تحولات در استان اصفهان محدود بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۹۱

ˈرسول زرگرپورˈ در دیدار با آیت الله مظاهری افزود: برخلاف سایر استان‌ها، دامنه تغییر و تحولات در استان اصفهان محدود بوده و معیار برای تغییرات چهار شاخص اعتدال، تخصص و تجربه، کارآیی‌ست.

ایلنا: استاندار اصفهان با اشاره به تلاش برای مشخص کردن وظایف دستگاه‌ها و عدم ارجاع همه مسائل به استانداری گفت: با این وجود مسائل را با تعامل و همکاری نیرو‌ها، حل خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، وی با بیان اینکه، اظرفیت بالقوه، امکانات و نیروهای کارآمد بسیاری در استان وجود دارد افزود: لزوم رسیدن استان به جایگاه تراز اولی، همکاری، همدلی و همگام شدن این عناصر برای پیشرفت رو به جلو است.

زرگرپور، ضمن تاکید بر لزوم تفاهم و تعامل دستگاه‌ها و تک تک افراد خدمتگزار گفت: ارتباط نمایندگان مردم در مجلس، شهردار و اعضای شورای شهر با مجموعه استانداری برای حل مسائل ضرورت دارد.

وی افزود: این ارتباط و تعامل مثبت اکنون وجود دارد و آرامش موجود در استان در راستای همین ارتباط و تعامل است.

استاندار اصفهان در این دیدار به طرح‌های تهیه شده در مورد کاهش آلودگی هوا و ساماندهی رودخانه زاینده رود همچنین ابر پروژه‌های اصفهان و همچنین مسائل فرهنگی استان پرداخت و از آیت الله مظاهری درخواست کرد رهنمودهای خود را در این مورد ارائه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز