خبرگزاری کار ایران

با حکم نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه؛

مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه استان اصفهان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۴۲

با حکم نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه از خدمات حجت الاسلام و المسلمین " حسین اژدری " تجلیل و حجت الاسلام " رضا صادقی " به عنوان مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه استان اصفهان منصوب و معرفی گردید.

ایلنا: آیین تودیع و معارفه مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با حضور مدیر کل بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، قائم مقام این سازمان و جمعی از مسئولین استان برگزار گردید.

در این مراسم، نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی از خدمات حجت الاسلام و المسلمین " اژدری " قدر دانی و حجت الاسلام " رضا صادقی " را به عنوان مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه استان اصفهان منصوب نمود.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " ازاصفهان، در این آئین قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه اخلاق مداری و شجاعت از ویژگی های اصلی مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بود، گفت: ایشان در مدت فعالیت خود، افتخارات زیادی در مجموعه اوقاف از خود بر جای گذاشتند.

" عبدالرضا عابد " با اشاره به اینکه فعالیت های انجام شده در دوران مدیریت حجت الاسلام و المسلمین اژدری در اصفهان، بسیار چشمگیر و قابل توجه است، ادامه داد: خوشبختانه حجت الاسلام و المسلمین صادقی هم که سابقه فعالیت در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان را دارند، به جهت تجربه و شناخت و مدیریت با مجموعه ادارات استان آشنایی کاملی دارند.

وی با اشاره به اینکه قرآن، وقف و بقاع متبرکه سه محور اصلی فعالیت های اوقاف و امور خیریه است، افزود: درحال حاضر تمامی فعالیت های اوقاف تحت سامانه جامع موقوفات صورت می گیرد.

عابد تصریح کرد: جذب درآمدهای موقوفات و هزینه کرد درآمدها در راستای نیات واقفان، به روز رسانی آمار اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه در سامانه جامع موقوفات و استفاده از مناسبت های مذهبی در راستای ترویج فرهنگ وقف باید با قوت بیشتری در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه یابد.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان با اشاره به اینکه تنها سه ماه تا پایان سال " حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی " فرصت داریم، ابراز امیدواری کرد: مدیریت جدید اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در مدت باقیمانده به اهداف تعیین شده دست یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز