خبرگزاری کار ایران

عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت:

جامع و قابل اتکاء بودن از ویژگی‌های مهم یک بودجه درست است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۷۴

بودجه باید نشان دهنده استراتژی‌های کوتاه مدت و بلند مدت یک بنگاه بوده و از جامعیت برخوردار باشد.

ایلنا: عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران در همایش تدوین نظام نامه بودجه ریزی شرکت مخابرات ایران گفت: با یک تعریف واقعی از بودجه، باید تمام اصول استراتژی و برنامه پیش روی شرکت در آن دیده شده باشد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ بقایی، اهمیت بودجه ریزی، تعریف واقعی بودجه و رابطه بودجه با برنامه‌های بلندمدت و کوتاه مدت شرکت را سه موضوع مورد بحثقبل از بودجه ریزی دانست و افزود: در هر سازمانی محدودیت منابع، مولفه اصلی بودجه محسوب می‌شود.

عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، با بیان اینکه مدیران باید نقش بودجه را در مدیریت خود به خوبی حس کنند گفت: یک مدیر باید بتواند از طریق ساختار بودجه، به عنوان ابزار کنترلی، مجموعه خود را مدیریت کند.

وی با اشاره به اینکه جامع بودن و قابل اتکاء بودن از ویژگی‌های مهم یک بودجه درست است افزود: شرایط محیطی حاکم بر شرکت، نقاط ضعف و قوت و برنامه و استراتژی باید در بودجه دیده شود.

بقایی با بیان اینکه بودجه باید بخش‌های مختلف یک شرکت را به دنبال خود بکشاند گفت: شرکت مخابرات ایران از طریق یک بودجه تلفیقی با شرکت‌های زیرمجموعه می‌تواند به اهداف عالی و چشم اندازی که در برنامه تحول ترسیم شده برسد.

عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، ضمن اعلام با اهمیت خواندن بودجه ریزی به دلیل محدودیت منابع، خاطرنشان کرد: از منظر یک مدیر مالی در یک بنگاه اقتصادی کلان، سه موضوع محل تأمین منابع، محل مصرف آن و نحوه مدیریت سرمایه در گردش باید حایز اهمیت باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز