خبرگزاری کار ایران

افتتاح نمادین 457 طرح تعاونی مسکن کارکنان عضو نظام پزشکی کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۱۸۵

مراسم افتتاح نمادین 457 طرح تعاونی سراسرکشور و پروژه شرکت تعاونی مسکن کارکنان عضو نظام پزشکی کاشان، از طریق ویدیو کنفرانس توسط ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش ایلنا از کاشان، محمد شریف زارعی فرماندار ویژه کاشان در این آئین با بیان اینکه تعاون، همگرایی و همراهی سبب رشد و توسعه همه جانبه نظیر ارتقاء سطح اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی می شود، گفت: تاسیس شرکت های تعاونی دارای تاریخچه بسیار قدیمی در دنیا به خصوص در ایران دارد و بخش مهمی از فعالیت های اقتصاد

عضو نظام پزشکی کاشان هم اظهار داشت: مشارکت در ساخت و تکمیل به موقع  واحدهای مسکن شرکت تعاونی کارکنان عضو نظام پزشکی کاشان افتخاری بزرگ برای  مجموعه شرکت تعاونی و مردم کاشان است.

ابوالفضل ملکی تصریح کرد: به‌رغم شرایط سخت اقتصادی و تحریم ها و از طرفی همزمانی ساخت پروژه با شیوع ویروس منحوس کرونا، صاحب مسکن شدن همکاران عزیزمان را نظاره گر هستیم.

وی افزود:  پروژه بزرگ مسکن اعضای نظام پزشکی کاشان با یکصد و بیست هزار متر مربع زیر بنا و ۷۵ هزار متر مربع زیربنای مفید از سال ۹۶ با هدف ساخت سرپناه برای قشر زحمتکش  پزشک  شروع شد.

عضو نظام پزشکی کاشان تاکید کرد:این پروژه به اذعان تمامی کارشناسان حوزه معماری و شهرسازی یکی از بی نظیر ترین و منحصر به فرد ترین ساختمان های کشور از منظر زیبایی،کاربرد مصالح با کیفیت و تحویل در زمان مقرر است.

وی ادامه داد: واحدهای این پروژه توسط مهندسان جوان همین مرز بوم طراحی و ساخته شده و طی تمامی مراحل احداث و تکمیل آن علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان ساکن شهرستان تلاش شد از مصالح ساختمانی و امکانات موجود منطقه برای اتمام آن استفاده شود.

ملکی خاطرنشان کرد: فضاهای مشاعی شامل سیستم اتفاء حریق در واحدها-اسپرینکلر، فیبر نوری-FTTH برخی از امکانات پروژه ساختمانی مسکن اعضای نظام پزشکی کاشان است.

مراسم افتتاح نمادین 457 طرح تعاونی سراسرکشور و پروژه شرکت تعاونی مسکن کارکنان عضو نظام پزشکی کاشان، بعنوان یکی از 5 طرح شاخص و موفق کشور از طریق ویدیو کنفرانس توسط ریاست جمهوری و با حضور دکتر مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان، دکترمحمدشریف زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان، میثم مداحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جمعی از مدیران دستگاه ها و شرکت های تعاونی برتر استان اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز