خبرگزاری کار ایران

مدیرکل محیط زیست استان اصفهان در بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب شمال اصفهان عنوان کرد:

۱۷۰ میلیون مترمکعب پساب در اصفهان تولید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۳۴

در حال حاضر حدود ۱۷۰ میلیون مترمکعب پساب در استان اصفهان تولید می‌شود که برآورد‌ها حاکی از آن است که روز به روز به میزان این حجم از فاضلاب تولیدی نیز افزوده می‌شود بر این اساس می‌توان گفت استان اصفهان در مدیریت جمع آوری و تصفیه فاضلاب حرف اول را در کشور می‌زند.

ایلنا: مدیرکل محیط زیست استان اصفهان که به همراه معاون، مدیران و کار‌شناسان محیط زیست استان از عملیات ارتقای بهره برداری تصفیه خانه فاضلاب شمال اصفهان بازدید کرد گفت: در کشور تنها استان اصفهان است که ۶۳ درصد از جمعیت آن از خدمات شبکه فاضلاب بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، کیومرثکلانتری، با اشاره به اینکه قدیمی‌ترین تصفیه خانه‌های فاضلاب در کشور در استان اصفهان قرار دارد اظهار داشت: چنین امری بیانگر آن است مردم این استان چندین دهه است که از خدمات شبکه فاضلاب بهره‌مند هستند.

کلانتری به پساب تولید شده در اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر حدود ۱۷۰ میلیون مترمکعب پساب در استان اصفهان تولید می‌شود که برآورد‌ها حاکی از آن است که روز به روز به میزان این حجم از فاضلاب تولیدی نیز افزوده می‌شود بر این اساس می‌توان گفت استان اصفهان در مدیریت جمع آوری و تصفیه فاضلاب حرف اول را در کشور می‌زند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز