خبرگزاری کار ایران

در شرکت فولاد مبارکه اصفهان محقق شد:

رکورد کاهش مصرف نسوز در ناحیه فولادسازی و نورد پیوسته سبا

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۳۹

با حمایت مجموعه مدیریت مرکز نسوز سباشرکت فولاد مبارکه اصفهان، مصرف نسوز در مهرماه سال ۹۲ به میزان ۳۷/۹ کیلوگرم بر تن کاهش یافت.

ایلنا: با حمایت مجموعه مدیریت مرکز نسوز سباشرکت فولاد مبارکه اصفهان، مصرف نسوز در مهرماه سال ۹۲ به میزان ۳۷/۹ کیلوگرم بر تن کاهش یافت.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رییس تعمیرات نسوز ناحیه فولادسازی و نورد پیوسته سبا شرکت فولاد مبارکه اصفهان، از رکورد کاهش مصرف نسوز در این ناحیه خبر داد و گفت: با حمایت مجموعه مدیریت مرکز نسوز سبا، کاهش مصرف نسوز در مهرماه سال ۹۲ به میزان ۳۷/۹ کیلوگرم بر تن فولاد مذاب تحقق یافت که در مقایسه با رکورد قبلی ۴۲/۹ کیلوگرم بر تن فولاد مذاب در شهریورماه سال ۹۱ رکورد قابل توجهی به شمار می‌آید.
می‌رقاسم سیدی تاجی درخصوص دلایل کاهش مصرف نسوز در این ناحیه گفت: افزایش عمر لایه کاری پاتیل به بالای ۱۰۰ ذوب، استفاده از جرم‌های مونولیتیک ریختنی در لایه‌های ایمنی پاتیل، لایه کاری تاندیش و توجه و حساسیت بر استفاده صحیح از مواد نسوز از مهم‌ترین دلایل رسیدن به این رکورد محسوب می‌شود.
وی از همکاری موثر و پیگیری‌های مدیریت عالی و واحدهای تولید و تعمیرات ناحیه سبا، و توجه بیش از پیش این واحد‌ها به مقوله نسوزقدردانی کرد وافزود: امیدواریم با ادامه روند کاهش مصارف نسوز شاهد ثبت رکوردهای جدیدتری باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز